וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 מגדלים עד 40 קומות: איזו שכונה ירושלמית תתחדש בענק?

עודכן לאחרונה: 6.2.2024 / 10:48

פרויקט ההתחדשות בירושלים יוצא לדרך, לאחר שהתכנית הומלצה להפקדה בתנאים על ידי הוועדה המחוזית. התכנית כוללת הריסה של 112 דירות ישנות והקמה של 437 חדשות, חניון תת-קרקעי ושטחי מסחר וציבור

פרויקט התחדשות בנורית 1-3 ירושלים. הדמיה: לאנוביץ' דמיטרי,
פרויקט התחדשות בנורית 1-3 ירושלים/הדמיה: לאנוביץ' דמיטרי

חברת בוני התיכון מדווחת לבורסה כי פרויקט ההתחדשות שהיא מובילה ברחוב נורית בירושלים, שכונת קרית מנחם, יוצא לדרך לאחר שהוועדה המחוזית לתכנון ובנייה אימצה את המלצת הוועדה המקומית - ואישרה את הפקדת תכנית בניין העיר (תב"ע) בתנאים שהגישה החברה להתנגדויות.

פרויקט נורית ירושלים של חברת בוני התיכון ממוקם במתחם רחוב נורית 1 ו-3, ומשתרע על פני כ-4.1 דונם קרקע. המתחם מורכב כיום מ-2 מבני רכבת ישנים עם 112 יחידות דיור ושני חללי מסחר. הצעת בוני תיכון כוללת תוכנית פינוי-בינוי נרחבת, שמטרתה להקים שני בנייני מגורים חדשים בגובה של עד 40 קומות. התוכנית משלבת גם 4 קומות מרתף, המאכלסות כ-437 יחידות דיור, 1,145 מ"ר שטחי מסחר ו-880 מ"ר שטחים ציבוריים.

למרות שכ-78% מבעלי הדירות במתחם כבר חתמו על הסכמי פינוי ובינוי מחייבים, מימוש הפרויקט מותנה בתנאים מסוימים. תנאים אלו כוללים קבלת יתרת חתימות בעלי הזכויות, מתן תוקף לתכנית, הבטחת היתרי בנייה וחתימה על הסכמים עם גורמים שונים, לרבות הדיירים בתוך המתחם.

פרויקט התחדשות בנורית 1-3 ירושלים. הדמיה: לאנוביץ' דמיטרי,
רחוב הנורית, שכונת קרית מנחם ירושלים/הדמיה: לאנוביץ' דמיטרי

הפרויקט צפוי להתחיל בבנייה בין השנים 2026 עד 2027, עד למילוי התנאים כאמור. הפרטים הסופיים, כגון מספר הקומות והיחידות, ייקבעו בתיאום עם משרד התכנון, תוך הבטחת כושר הנשיאה והיתכנות הכלכלית של המתחם.

מחברת בוני התיכון נמסר כי פרויקט נורית ירושלים ממשיך את מחויבותה של החברה לאיתור, ייזום ופיתוח פרויקטים איכותיים בתחום ההתחדשות העירונית. פרויקט זה מוסיף לפורטפוליו ההולך וגדל שלהם, הכולל כעת כ-4,700 יחידות בפרויקטים של התחדשות עירונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully