וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד עונה: קבוצת אלמוג תמשיך להעניק חסות להפועל חיפה בכדורסל

עודכן לאחרונה: 5.2.2024 / 17:08

הסכם החסות של קבוצת הפועל חיפה בכדורסל עם קבוצת הנדל"ן אלמוג ממשיך לעונה נוספת. במסגרת החסות יתנוסס על גב גופיית המשחק לוגו עם פרויקט המגורים "אלמוג כרמל מערב", הממוקם בשכונת נווה דוד בחיפה

קבוצת אלמוג תעניק חסות להפועל חיפה בכדורסל. ראובן כהן,
קבוצת אלמוג תעניק חסות להפועל חיפה בכדורסל/ראובן כהן

מועדון הכדורסל הפועל 'שובל' חיפה הודיע היום (ב') כי הסכם החסות עם קבוצת הנדל"ן אלמוג ממשיך גם בעונת 2023/24, תחת פרויקט הדגל החיפאי "אלמוג כרמל מערב".

במסגרת החסות אשר החלה בתחילת העונה הקודמת והוארכה העונה, יתנוסס לוגו פרויקט המגורים של קבוצת אלמוג ברובע הים של חיפה, על גב גופיית המשחק ויקבל חשיפה במשחקי הבית והחוץ של הקבוצה. כמו כן יקבל הפרויקט חשיפה באמצעים הדיגיטליים שבהיכל רוממה ובערוצי המדיה השונים של המועדון.

פרויקט "אלמוג כרמל מערב" הממוקם בשכונת נווה דוד, ממוקם במרחק אווירי של כ-600 מטר מחוף הכרמל. הפרויקט כולל את שלושת מגדלי המגורים הגבוהים ביותר בעיר שיתנשאו לגובה של 27-30 קומות ובהם 437 יח"ד.

הפרויקט אשר המגדל הראשון בו אוכלס בהצלחה בקיץ האחרון, משיק בימים אלו את המכירה המוקדמת שתמשך עד סוף מרץ, למגדל השלישי והאחרון - מגדל 'ריף פרימיום'. המגדל מציג סטנדרט מגורים גבוה, עם מפרט עשיר ומפנק במיוחד ברובע הים של חיפה.

פרויקט אלמוג כרמל מערב. קבוצת אלמוג,
פרויקט אלמוג כרמל מערב/קבוצת אלמוג

מועדון הכדורסל הפועל שובל חיפה מנוהל על ידי עמותת אוהדים מזה 13 שנים. המועדון החל את דרכו בליגה ב' והגיע עד לצמרת הכדורסל בישראל, ואף השתתף במשחקים במסגרת גביע אירופה. למועדון מחלקת נוער ונערות עם למעלה מ-450 שחקנים וקבוצת בוגרות בליגה הארצית. עוד, מציג המועדון פעילות חברתית ענפה שבמסגרתה מאמצת הקבוצה ארבעה בתי ספר לילדים על הרצף האוטיסטי, ושתי פנימיות לנוער בסיכון, ובנוסף מקיימת פעילויות ואימונים משותפים עם מחלקות נוער מהמגזר הדרוזי בדליית אל כרמל, עוספיא, בית ג'אן ועוד.

לדברי יקי אמסלם, מנכ"ל קבוצת אלמוג: "אנו שמחים וגאים להמשיך את שתוף הפעולה המוצלח בין מועדון הכדורסל הפועל חיפה לקבוצת אלמוג ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך העונה. שת"פ זה הוא המשך ישיר לתרומה לקהילה ולתמיכה בספורט המקומי בפרט במקומות בהם החברה פעילה. לאור פעילות ענפה של למעלה מעשור בעיר חיפה, בו יזמנו ובצענו פרויקטים משמעותיים ברחבי העיר, החיבור למועדון הכדורסל המקומי של הפועל חיפה הינו טבעי עבורנו".

יובל רוסמן, יושב ראש הפועל שובל חיפה: אמר כי "אנו נרגשים להמשיך את שיתוף הפעולה עם קבוצת אלמוג ומנכ"ל הקבוצה יקי אמסלם שהינם שם דבר בעולם הנדל"ן. אנו מודים לחברה על ההחלטה להישאר חלק מהמשפחה, ומודים להם על האמון ושמחים לתת במה לפרויקט המרשים שנבנה בעירנו חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully