וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בזמן המלחמה: הביקוש לדיור בבאר שבע נמשך, עם 3 עסקאות משמעותיות

עודכן לאחרונה: 4.2.2024 / 13:21

קבוצת צרפתי שמעון מודיעה כי מכרה 2 פנטהאוזים ודירת גן בפרויקט צרפתי בפארק בבאר שבע, הנחשבים לדירות פרימיום תמורת סכומים הנחשבים גבוהים ביחס לממוצע מחירי הדירות בעיר

דירות פרימיום בפרויקט של צרפתי שמעון בבאר שבע. יח"צ,
דירות פרימיום בפרויקט של צרפתי שמעון בבאר שבע/יח"צ

גם בזמן המלחמה, ולמרות הקיפאון היחסי בשוק הנדל"ן הישראלי, נחתמות גם בימים אלה עסקאות לדירות פרימיום. קבוצת צרפתי שמעון מדווחת על מכירת 3 דירות פרימיום בחודש האחרון בפרויקט צרפתי בפארק בשכונת הפארק בבאר שבע, במחיר כולל של כ-6.5 מיליון שקל. הרוכשים הם משפרי דיור ומצמצמי דיור מבאר שבע עצמה ויישובים סמוכים בדרום.

• הדירה הראשונה שנמכרה היא דירת פנטהאוז בת 6 חדרים בשטח 153 מ"ר בנוי ומרפסת בשטח 170 מ"ר כולל 2 חניות ומחסן נמכרה במחיר של 2.4 מיליון שקל. הרוכשים הם משפחה דתייה מרובת ילדים מבאר שבע שרכשה את הדירה למטרת מגורים.

• השניה היא דירת פנטהאוז נוספת, בת 5 חדרים בשטח 138 מ"ר בנוי ומרפסת בשטח 104 מ"ר כולל 2 חניות ומחסן נמכרה תמורת 2.2 מיליון שקל, למשפחה מהיישוב עומר שעברה מווילה לפנטהאוז.

• בנוסף לפנטהאוזים, גם דירת גן בת 5 חדרים בשטח 116 מ"ר וגינה בשטח 131 מ"ר כולל 2 חניות ומחסן נמכרה תמורת 2.02 מיליון שקל למשפחה צעירה משכונת סיגליות בבאר שבע למטרת מגורים.

הדמיה - השלב האחרון בפרויקט צרפתי בפארק בבאר שבע. viewpoint,
הדמיה - השלב האחרון בפרויקט צרפתי בפארק בבאר שבע/viewpoint

בנוסף, נחתמו עוד 2 עסקאות של דירות "רגילות" בבאר שבע בתקופה זו - דירה בת 3 חדרים בפרויקט צרפתי בפארק שנמכרה תמורת 1.41 מיליון שקל נרכשה להשקעה על ידי משפחה מירושלים, ודירת 5 חדרים בפרויקט נוסף של קבוצה בשכונת נאות הדרים החדשה שנמכרה תמורת 1.77 מיליון שקל למשפחה מבאר שבע.

לדברי אבי צרפתי, מנכ"ל משותף בקבוצת צרפתי שמעון, "בתחילת המלחמה לקוחות רבים השהו את ההחלטות בנוגע לרכישות בכלל ולרכישת דירות בפרט, אך לאחרונה אנו עדים לחזרתם לשוק. כך, למרות הטלטלה שעברה כלכלת ישראל ושוק הנדל"ן בתוכה, עדיין נסגרות עסקאות מכר לדירות, וגם לדירות פרימיום. הביקוש לא נעלם למרות אי הוודאות המדיני והביטחוני, והחלטת הריבית האחרונה על הורדה של רבע אחוז מצביעה על שינוי מגמה שצפויה להחזיר לשוק לקוחות נוספים שהיו על הגדר, ותגדיל את היקף העסקאות. באר שבע היא עיר מתפתחת המושכת קהל יעד של משפחות שמתרחבות, משפרי דיור וגם משפחות צעירות, גם בזכות המחירים האטרקטיביים שהיא מציעה לעומת המרכז. כשיחזור השקט והביטחון לאזור, אני צופה קצב עסקאות גבוה יותר בשכונות החדשות בעיר".

פרויקט "צרפתי בפארק" נבנה בשכונת הפארק בבאר שבע, בצמוד לפארק הלינארי במרכז השכונה. הוא יכלול כ-600 יח"ד ב-30 בניינים, בתמהיל דירות מגוון הכולל דירות בנות 3,4,5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. החברה השיקה לאחרונה את שלב ג' והאחרון בפרויקט. פרויקט "צרפתי בנאות הדרים" נבנה בשלבים וכולל כ-600 יח"ד, החברה סיימה לשווק את שלב א' וכעט משווקת את שלב ב' .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully