וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב מתחדשת: איזו חברה תקים 280 דירות חדשות ביד אליהו?

עודכן לאחרונה: 4.2.2024 / 11:31

חברת הנדל"ן נבחרה על ידי 104 בעלי זכויות בשכונת יד אליהו תל אביב להקמת פרויקט התחדשות עירונית שיכלול כ-280 יחידות דיור. במסגרת הפרויקט, הממוקם בשטח בהיקף של כ- 6.7 דונם, ייהרסו ארבעה מבנים ישנים

הדמיה: הפרויקט של אלמוגים ביד אליהו, תל אביב. קסם הדמיות,
הדמיה: הפרויקט של אלמוגים ביד אליהו, תל אביב/קסם הדמיות

חברת אלמוגים מודיעה היום (א') כי נבחרה על ידי 104 בעלי זכויות בשכונת יד אליהו תל אביב להקמת פרויקט התחדשות עירונית שיכלול כ-280 יחידות דיור חדשות. להערכת החברה, היתר בניה צפוי להתקבל בשנת 2027 וכתלות במתווה התכנוני אשר יקודם מול הרשות המקומית.

במסגרת הפרויקט, הממוקם בשטח בהיקף של כ- 6.7 דונם, ייהרסו ארבעת המבנים הקיימים בהם 104 יחידות דיור כאמור, ובמקומם בכוונת חברת הבת לפעול להקמת כ-280 יחידות דיור במתווה שיסוכם מול הרשות המקומית.

3 מכרזים משמעותיים מתחילת השנה

בכך, ממשיכה החברה את תנופת הצמיחה בצבר הפרויקטים בהתחדשות עירונית בלב אזורי הביקוש, עם פרויקט שלישי מתחילת השנה.

בין הפרויקטים בהם זכתה החברה לאחרונה ניתן לציין את פרויקט התחדשות עירונית להקמת 60 יח"ד ברעננה ובמבואה הצפונית של בת ים להקמת 144 יח"ד. בנוסף, בימים אלה מקדמת החברה פרויקט נוסף בשכונת יד אליהו ברח' תקוע, פרויקט בו זכתה החברה לפני כשנתיים להקמת 309 יח"ד בתמהיל מגוון ב-4 בניינים בני 9 קומות כל אחד, ומגדל בן 23 קומות. כמו כן, הפרויקט יכלול שטחי מסחר בקומת הקרקע.

נוי דותן, סמנכ"לית פיתוח עסקי והתחדשות עירונית אלמוגים: "מתחילת השנה זכתה החברה ב-3 מכרזים משמעותיים בלב אזורי הביקוש והיא קוצרת את הפירות של האסטרטגיה העסקית שלה המתמקדת באיתור, ייזום ופיתוח של פרויקטים איכותיים בתחום ההתחדשות עירונית. עם הזכייה במכרז זה צבר יח"ד של החברה בתחום ההתחדשות העירונית עומד על כ- 4,700 יח"ד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully