וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שידרוג משמעותי לאופקים: "סיסקו" הודיעה כי תקים שלוחה בעיר הדרומית

עודכן לאחרונה: 11.2.2024 / 13:45

אחרי אינטל לקריית גת, שידרוג משמעותי גם לעיר אופקים: ענקית הטכנולוגיה החליטה להקים שלוחה בעיר הדרומית. החברה תשקיע גם בהכשרות לצעירים מהאזור, מסלול פיתוח קריירה ועוד

סיסקו. מייקי לוי, מערכת וואלה
סיסקו/מערכת וואלה, מייקי לוי

בשורת ענק לתושבי אופקים בפרט והדרום בכלל: ענקית טכנולוגיית המידע "סיסקו מערכות" החליטה להקים שלוחה בעיר הדרומית, שנפגעה קשה ב-7 באוקטובר.

בהחלטה להקים שלוחה בעיר הדרומית, החברה ממשיכה להדק את הקשרים עם אופקים, הייתה לה תרומה משמעותית לפתיחת מתחם 'המגנט' בעיר לא רק בציוד וטכנולוגיה, אלא גם בשילוב תכנים - קורסים והרצאות.

במסגרת ההסכם נקבע כי יחד עם השותפים העסקיים של סיסקו, רשת עמל וקרן רש"י, תשקיע החברה בהכשרות לצעירים, מסלול פיתוח קריירה בתחום ה-IT, הכשרות והשמה. עוד סוכם כי החברה תקים שלוחה של סיסקו בעיר, תגייס עובדים מאופקים לקבוצת הפיתוח של סיסקו, ותפתח תשתיות טכנולוגיות במרכז החדשנות. עוד צעד גדול לאופקים, גם בתחום ההיי-טק.

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו. ניב קנטור,
אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו/ניב קנטור

מנכ"ל סיסקו ישראל, אורן סגל, אף העביר הרצאה לצעירי אופקים ב'מגנט' ועם סיומה התקיימה פגישה בלשכת ראש העיר יחד עם מאיר פלג, סמנכ"ל סיסקו העולמית, שרית רסר, סמנכ"לית אחראית על השותפים העסקיים של סיסקו, זיקה אב צוק, סמנכ"לית פיתוח עסקי, יעל אבני מקרן רש"י וגלית מירן, ראש מטה תפעול גלובלי 'טבע'.

בפגישה סוכם כי סיסקו תפעל לגייס שותפים נוספים לתוכניות באופקים, ולהשקעה בחינוך באמצעות הטמעת צורת לימוד חדשנית למידה בקבוצות קטנות על עולמות השונים של תעשיית ההיי-טק, אבטחת מידע, בינה מלאכותית רשתות תקשורת ופיתוח ועוד.

בשנת 1997 פתחה סיסקו סניף ראשון בישראל, באזור התעשייה קריית ספיר בנתניה. כיום, כ-27 שנים אחרי, סיסקו ישראל מעסיקה כ-800 עובדים ב-6 אתרי פיתוח ומאחוריה רשימה של 17 רכישות בהיקף השקעה כולל של 7.2 מיליארד דולר מאז ההקמה.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully