וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעבור למעלה מעשור על המדף: הבית הזה נמכר בסכום מטורף

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 16:37

אסור לאבד תקווה: כעבור יותר מעשור בו בית בניו יורק הוצע למכירה, בימים האחרונים הוא סוף סוף נמכר עבור 86 מיליון שקל. נמוך אמנם מהמחיר המקורי, אך גבוה פי 4 מהמחיר בו נרכש ב-2008

ניו יורק. ShutterStock
ניו יורק/ShutterStock

אליסון קיין, מייסדת ומנכ"לית של חברת מזון אמריקאית היוצרת רטבים ייחודיים (Havens Kitchen), הודיעה לאחרונה כי מכרה סוף סוף את האחוזה שלה בניו יורק - כעבור למעלה מעשור מהרגע בו פרסמה אותו לראשונה על המדף. המחיר: 23.4 מיליון דולר, השווים כ-86 מיליון שקל. כך, פורסם היום (ה') בניו יורק פוסט.

מדובר באחוזה מפוארת בת 7 קומות (!) אותו חלקה עם חמשת ילדיה ובעלה לשעבר, ג'ק שניידר. קיין רכשה את הבית בשנת 2008 תמורת 8.5 מיליון דולר, והעמידה אותו על המדף 4 שנים לאחר מכן עבור 33 מיליון דולר, ככל הנראה לאחר הפרידה מבעלה, אז גם עזבה את הבית ורכשה בית אחר תמורת 9.55 מיליון דולר, גם הוא בניו יורק.

כאמור, לאחר שלא הצליחה למכור אותו במשך כ-12 שנים, תג המחיר ירד בשליש, אך גם לאחר הפשרה המחיר עדיין גבוה פי 4 מהסכום בו רכשה את הנכס ב-2008, במהלך תקופת משבר הסאב-פריים.

האחוזה המרשימה בגודל של כמעט דונם (1,000 מ"ר), ומגיעה עם שישה חדרי שינה סה"כ. הוא נבנה בשנות העשרים של המאה הקודמת ומאז הספיק להיבנות מחדש מהיסוד. הוא מגיע עם מטבח עצום ומצויד היטב, ספריה, מעלית וגינת גג מעוצבת בקומות השישית והשביעית.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully