וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 כוכבי בטיחות: אפי קפיטל קיבלה את כוכב הבטיחות החמישי

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 17:23

בטיחות מעל הכל: חברת הבנייה אפי קפיטל קיבלה בימים האחרונים את כוכב הבטיחות החמישי והאחרון במסגרת "תכנית הכוכבים" של מטה הבטיחות בענף הבניה, המשותף להתאחדות בוני הארץ והסתדרות העובדים הכללית

קסדת בטיחות באתר בנייה. ShutterStock, עיבוד תמונה
קסדת בטיחות באתר בנייה/עיבוד תמונה, ShutterStock

באירוע משותף של התאחדות בוני הארץ ואפי קפיטל, שהתקיים בשבוע שעבר בבני ברק, הוענק לחברת הבניה כוכב בטיחות חמישי ואחרון במסגרת "תכנית הכוכבים" של מטה הבטיחות בענף הבניה, המשותף להתאחדות בוני הארץ והסתדרות העובדים הכללית.

חברת אפי קפיטל נדל"ן פעילה בענף הבניה משנת 2006 עם צבר של כ-8,000 יחידות דיור לצד כ-180 אלף מ"ר נדל"ן מניב ברחבי הארץ

מבין אלפי חברות הפועלות בישראל, רק 16 חברות, מלבד אפי קפיטל, השלימו את מבדק מטה הבטיחות, על כלל דרישותיו, והותאמו לקבל את הכוכב החמישי יחד עם תקן ISO 45001 לבטיחות. בין החברות אשר השיגו את הכוכב החמישי, ועומדות בשורה הראשונה של החברות הבטיחותיות ביותר, בעלות תרבות הארגונית והטכנולוגית המתקדמת בארץ, ניתן למנות את אלקטרה, גיא ודורון לוי, פרשקובסקי, תדהר ועוד.

אירוע הענקת הכוכב החמישי לאפי קפיטל. יח"צ,
אירוע הענקת הכוכב החמישי לאפי קפיטל/יח"צ

את כוכב הבטיחות החמישי העניקו מטה כוכבי הבטיחות בסגל הכולל את אל"מ מתי רביבי, מנכ"ל צומתמיכאל סלומון, אל"מ זאב רז, איתן צלה בנוכחות ראש וועדת העבודה והרווחה, ח"כ ישראל אייכלר ועוד מספר גורמים חשובים בענף הבניה, תוך שהם מציינת לטובה את כברת הדרך הטכנולוגית, המאפיינת את השלב הזה של הכוכבים.

אריאל סופר, מנהל הבטיחות באפי קפיטל וחבר וועדת העבודה בכנסת: "אנו שמחים וגאים על השלמת כוכב הבטיחות החמישי, זה עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה וחזון החברה. המשנה הסדורה שלנו בנושא הבטיחות מתחילה מתרבות, ארגון, סדר ותהליכי עבודה באתרי הבניה. התרבות הארגונית אשר שמה דגש על שמירה על בטחון העובד ותנאיו, מתחילה ומחלחלת מהבעלים ויורדת לבעלי התפקידים באתרים השונים, עד אחרון הפועלים. מדובר בהליך ארוך ויסודי של הטעמת הליכי בטיחות, שינוי תפיסה, הטמעת נהלים, פעילות סדורה, תקציבים רחבים ועמידה בכל הדרישות מטעם משרד העבודה ומטה הבטיחות".

תוכנית כוכבי הבטיחות היא מסגרת לשינוי תרבותי עמוק בענף הבנייה והתשתיות בישראל, אשר מוביל את החברות בתוכנית ליעילות גבוהה תוך מיקוד בתוכנית הוליסטית לשיפור דרמטי של הבטיחות בעבודה. התוכנית החלה ביוזמת מטה הבטיחות המשותף להתאחדות הקבלנים בוני הארץ ולהסתדרות עובדי הבניין ונתמכת על ידי קרן מנוף מקרנות הביטוח הלאומי והקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully