וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

600 מטר מהחוף: כמה תעלה דירת 4 חדרים בפרויקט היוקרתי בחיפה?

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 8:54

שיווק מגדל המגורים השלישי של קבוצת אלמוג בשכונה נווה דוד בחיפה יוצא לדרך. מדובר במגדל הנחשב ליוקרתי ביותר מבין שלושת המגדלים, יתנשא לגובה 27 קומות ויכלול 110 דירות

פרויקט אלמוג כרמל מערב. קבוצת אלמוג,
פרויקט אלמוג כרמל מערב/קבוצת אלמוג

קבוצת אלמוג מודיעה היום (ה'') כי החלה בשיווק המגדל השלישי והאחרון בפרויקט שלה "אלמוג כרמל מערב" בשכונת נווה דוד בחיפה. הפרויקט כולל את שלושת מגדלי המגורים הגבוהים ביותר שנבנו עד כה בחיפה, אשר מתנשאים לגובה של 27-30 קומות.

המגדל, שקיבל את השם המחייב "ריף פרימיום", נחשב על פי התכנון ליוקרתי ביותר מבין שלושת המגדלים. הוא יתנשא לגובה 27 קומות ויכלול 110 דירות, עם ארבע דירות בכל קומה.

תמהיל הדירות במגדל כולל דירות 4 ו-5 חדרים, דירת גן ופנטהאוזים. הבניין יבנה מעל 7 קומות מרתף חנייה תת קרקעי, יכלול 2 כניסות וחדר כושר לרווחת הדיירים, בצידו המזרחי תוקם גינה לרווחת הדיירים. מהחברה נמסר כי המפרט הטכני של הדירות כולל מיזוג אוויר, חשמל חכם, אריחים משודרגים ועוד תוספות.

מגדל אלמוג כרמל מערב בנווה דוד בחיפה. יח"צ,
מגדל אלמוג כרמל מערב בנווה דוד בחיפה/יח"צ

פרויקט "אלמוג כרמל מערב" ממוקם כ-600 מטר מקו החוף, נבנה על שטח עצום של כ-16 דונם וכולל פיתוח סביבתי נרחב לרווחת התושבים, בין היתר בריכה אקולוגית, גינות, אזורי ישיבה מוצלים, מתקני שעשועים, ספורט אתגרי ועוד. הפרויקט תוכנן ע"י משרד האדריכלים החיפאי שוורץ-בסנוסוף.

המגדל הראשון בפרויקט אוכלס בקיץ האחרון, ומכירת הדירות בבניין השני מתקדמת בהצלחה, כאשר שני שליש מהדירות כבר נמכרו. על פי נתוני החברה מרבית הרוכשים בפרויקט הם תושבי חיפה והסביבה, משפרי דיור ורוכשי דירה ראשונה, בעלי מקצועות חופשיים, אנשי הייטק ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

כמה תעלה דירת 4 חדרים?

לרגל השקת המגדל השלישי, יוצאת אלמוג עם מבצע מכירות מוקדם ל-18 דירות בלבד הממוקמות בקומות הגבוהות החל מקומה 13 ועד לקומה 26.

במסגרת המבצע תינתן הנחה של 3% ממחיר המחירון ותנאי תשלום מיוחדים 85-15 ללא הצמדה למדד. בתקופת המכירה המוקדמת, שתחל השבוע ותסתיים בסוף מרץ, תוצע דירת 4 חדרים בקומה 13 בשטח של כ-98 מ"ר עם כ-22 מ"ר מרפסת, מחסן וחניה במחיר של 2,126,000 שקל. דירת 5 חדרים בקומה 13 בשטח של - 126 מ"ר יחד עם כ-24 מ"ר מרפסת, מחסן ו-2 חניות מוצעת למכירה ב-2,724,000 שקל.

לדברי רקפת להב, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת אלמוג, "רוב הרוכשים בפרויקט אלמוג כרמל מערב קונים את הדירות למטרת מגורים, עובדה המהווה בעיני הבעת אמון מלאה בפרויקט וכמובן בפוטנציאל של האזור, הניכר לעין לאחר אכלוס המגדל הראשון והפיתוח הסביבתי שהושלם סביבו. ניתן לומר כי רובע הים של חיפה הפך בשנים האחרונות למתחם מגורים מבוקש, קצב המכירות והביקושים נותר גבוה גם בתקופה מאתגרת זו. מכאן ההוכחה שפרויקטים המתוכננים היטב במסגרת התחדשות עירונית הנם הצלחה כבירה לעיר ולתושבים, וכאשר רוכשים פוגשים מוצר איכותי ומחיר נגיש, הם לא מהססים".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully