וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 מבנים ו-166 דירות: פרויקט ההתחדשות בתל אביב יוצא לדרך

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 12:22

אושרה תוכנית העיצוב בפרויקט של חברת ICR ברחוב ברודצקי בתל אביב. הפרויקט כולל הקמת 4 מבנים חדשים עם 166 דירות חדשות סה"כ, על חשבון 96 דירות ישנות ב-4 מבני רכבת. ההכנסות הצפויות בפרויקט: כ-400 מיליון שקל

לאחר שהשיגה את חתימת הרוב הדרוש - חברת ICR מודיעה היום (ד') כי הפרויקט שלה ברחוב ברודצקי בתל אביב יוצא לדרך. ההכנסות הצפויות מהפרויקט מוערכות על ידי החברה בכ-400 מיליון שקל. בנוסף, החברה הודיעה כי תוכנית העיצוב אושרה על ידי מהנדס העיר.

הפרויקט, במתווה של תמ"א 38/2 (הריסה ובנייה מחדש), כולל הריסה של 96 יח"ד ישנות ב-4 בנייני רכבת בני 3 קומות עם מספר כניסות, במקומם תבנה החברה 166 יח"ד ב-4 מבנים בני 6 קומות כל אחד. מתוך הדירות שייבנו, כ-70 ישווקו על ידי ICR, ויתר הדירות הן דירות התמורה לדיירים.

המתחם נמצא בשכונת רמת אביב ומהווה את אחד האזורים הכי מבוקשים בצפון ת"א. מיקום המתחם בסמיכות לקניון רמת אביב ובחזית לרחוב ברודצקי המבוקש. השכונה הינה שכונה שקטה ואיכותית מאוד המאופיינת בבנייה רוויה ותיקה לצד בניינים חדשים שנבנו במסגרת תמ"א 38 וכן בבתים צמודי קרקע.

הדמיה: הפרויקט של ICR ברחוב ברודצקי, תל אביב. pitom studio,
הדמיה: הפרויקט של ICR ברחוב ברודצקי, תל אביב/pitom studio

ICR נמצאת בימים אלה בתנופת עשייה ובנייה עם 7 פרויקטים בביצוע ו-7 פרויקטים בשיווק הכוללים כ-2,000 יח"ד. בנוסף, מקדמת החברה כ-50 פרויקטים בשלבי תכנון שונים ברחבי הארץ המהווים כ-15,000 יח"ד, כאשר כ-30 מתוכם בתחום ההתחדשות העירונית אשר כוללים כ-12,000 יח"ד למגורים.

מורדי שבת, מנכ"ל ICR, מסר היום: "רחוב ברודצקי הינו רחוב מבוקש שממוקם בקרבת קניון רמת אביב ואונ' תל אביב, יתרון שהופך את הפרויקט לאטרקטיבי במיוחד. פרויקט זה מצטרף לשורה של פרויקטים בעיר תל אביב שהחברה פועלת נמרצות לקידומם, בהם פרויקטים ברחובות הירקון, דה האז, פנקס, סומקן, דרך ההגנה, שד' ירושלים ועוד".

אדריכל ומתכנן הפרויקט - מעוז פרייס אדריכלים; משרדי עורכי דין של הדיירים - משרד מינצר-כרמון, ניסים, משרד בר יוסף, נאוי, תורג'מן ושות', משרד רייסמן דויטש ושות'; חברה מארגנת - שירלי זמיר, פז התחדשות עירונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully