וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה יעלה לגור בין הכוכבים הגדולים בעולם? אד שירן מפנה את דירתו

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 10:54

למעלה מ-100K בחודש: שנה אחרי ששכר את אחת הדירות הכי יקרות בברוקלין, טריפלקס שטוף שמש של 300 מ"ר, הזמר האנגלי אד שירן מתפנה - ודירת היוקרה בבניין משובץ הסלבריטאים חוזרת למדף ההשכרה, עם עליה קלה במחיר

אד שירן. יח"צ,
אד שירן/יח"צ

הזמר האנגלי אד שירן הודיע לאחרונה כי כעבור 12 חודשים בלבד מהכניסה לדירה היוקרתית בברוקלין - הוא ומשפחתו יפנו אותה עבור דייר אחר שיוכל להרשות לעצמו לשלם את שכר הדירה, שנחשב מהגבוהים בברוקלין. כך, מדווח אמש (ד') אתר החדשות האמריקאי, הניו-יורק פוסט.

על פי הדיווח, מדובר בטריפלקס שטוף שמש בן כ-300 מ"ר, עם נוף לקו המים של ברוקלין. המחיר ששילם עליו שירן הוא 36 אלף דולר לחודש (כ-131 אלף שקל), כאשר כעת, משחזר למדף, בעלי הדירה אף דורשים עבורו סכום גבוה יותר - 38 אלף דולר לחודש (עלייה של כ-7,000 שקל). הדירה מגיעה עם חוזה שכירות ל-12 חודשים ומוצעת מרוהטת. הרישום עלה לאוויר ביום שני האחרון.

הטריפלקס שוכן במבנה יוקרתי בפארק ברידג' ברוקלין (Pierhouse), אשר ידוע בקהל לקוחותיו המפורסמים. לאחרונה, הראפר קנדריק למאר רכש שם טריפלקס משלו עם ארבעה חדרי שינה עבור 8.6 מיליון דולר.

בנוסף, ה-Pierhouse מחובר למלון הפאר Hotel Brooklyn Bridge, כך שהשוכר יהיה זכאי להשתמש בכל מתקני 5 הכוכבים של המלון.

בניין pierhouse בברוקלין, ניו יורק. Shinya Suzuki,
בניין pierhouse בברוקלין, ניו יורק/Shinya Suzuki

המחיר הדרוש עבור הטריפלקס של שירן, 38 אלף דולר לחודש כאמור, מתקרב למחיר שיא בשוק השכירות של ברוקלין - אשר עומד על 40 אלף דולר בחודש. מדובר בפנטהאוז ברחוב ליווינגסטון 67 שהושכר לפני שנתיים.

נזכיר כי שירן, בן 32, זוכה פרס גראמי ארבע פעמים, הסתבך בשנה שעברה בתביעה בגין הפרת זכויות יוצרים, ובמאי האחרון זכה בתביעה.

לשירן יש שתי בנות פעוטות עם אשתו שרי סיבורן, שלאחרונה אובחנה כחולת סרטן. למשפחה יש אחוזה במחוז סאפוק שבמזרח אנגליה, שם נולד וגדל שירן. מדובר בנכס בשם Sheeranville, הכולל ספרייה, חדר כושר, בריכה - ואפילו בית עץ ענק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully