וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשקיע 1.5 מיליון: רביב כנר ישמש כפרזנטור החדש של אפי קפיטל

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 9:55

"הם הורסים, אנחנו בונים": זמר ישראלי מוכר נבחר להוביל את קמפיין המיתוג של חברת הנדל"ן אפי קפיטל, בצל מלחמת חרבות ברזל. ההשקעה הכוללת בקמפיין נאמדת בכ-1.5 מיליון שקל

רביב כנר מעדכן מהמילואים. אינסטגרם, צילום מסך
רביב כנר מעדכן מהמילואים/צילום מסך, אינסטגרם

חברת הנדל"ן אפי קפיטל הודיעה בימים האחרונים כי הזמר רביב כנר ישמש כפרזנטור של החברה בקמפיין מיתוגי בצל מלחמת חרבות ברזל. עלות ההשקעה בקמפיין נאמדת בכמיליון וחצי שקל.

הקמפיין מאופיין במסר הפשוט של המשך הבניה והפיתוח של ישראל, במיוחד בימים אלו של לחימה על ביטחון הבית, תחת הסלוגן: "הם הורסים, אנחנו בונים".

הקמפיין כולו צולם באחד מאתרי הבנייה של החברה באשקלון, העיר שספגה הכי הרבה טילים מאז תחילת המלחמה. לאור המצב הקיים הוכן תסריט ייחודי עם המסר: "כשהם מנסים לפגוע לנו בבית, אנחנו בונים מצפון ועד דרום". הקמפיין חושף את הפרויקטים החדשים של החברה, לצד הקיימים שמסתכמים באלפי יחידות דיור בכ-42 פרויקטים שונים ברחבי הארץ מנהריה שבצפון ועד אשקלון ואופקים שבדרום, דרך תל אביב, בית שמש, לוד, ירושלים ועוד עם הטבות פריסייל בלעדיות לכל הפרויקטים הקיימים, מתוך הצורך לאפשר רכישת דירה במיוחד בתקופה הנוכחית.

הפרויקט של אפי קפיטל בשכונת נופי בן שמן בלוד. viewpoint,
הפרויקט של אפי קפיטל בשכונת נופי בן שמן בלוד/viewpoint

הקמפיין, שיעלה בקרוב במגוון ערוצי המדיה והאתרים השונים, נוצר באמצעות משרד הפרסום והמיתוג Sabio. בן קוטי מחברת ביסקוטי פילמס היה אחראי על ההפקה.

עינב כהן, סמנכ"לית שיווק ומכירות אפי קפיטל נדל"ן מציינת: "כחברה הרואה בחשיבות יישוב הארץ והמשך בניית המדינה כערך נעלה, דווקא בתקופה הנוכחית, לצד הרצון של האויבים מסביב להוביל להרס ושנאה, חשוב לנו להעביר מסרים של אופטימיות, לכידות, אהבה ואחדות. רביב כנר כיוצר וזמר בעל אישיות מיוחדת הנלחם למען הגנת המולדת, מסמל עבורנו בדיוק את המסרים הללו. בנוסף, החשיבות שלנו לצלם באתר בנייה שלנו בעיר שנפגעה קשה מההפגזות אינה מקרית, אנחנו נמשיך בבנייה מצפון ועד דרום ביתר שאת ועוז ממה שעשינו עד כה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully