וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרחק הליכה מהים: אושרה התכנית להקמת מאות דירות חדשות בנתניה

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 15:19

הוועדה המחוזית לתכנון ובניה אישרה להפקדה תכנית של קרדן נדל"ן במערב נתניה, הכוללת 345 יחידות דיור, שטחי מסחר ותעסוקה. התכנית ממוקמת בסמיכות לתכנית נוספת של החברה שאושרה להפקדה לפני כחצי שנה

הדמית הפרויקט של קרדן נדל"ן בנתניה. סטודיו קסם,
הדמית הפרויקט של קרדן נדל"ן בנתניה/סטודיו קסם

חברת קרדן נדל"ן דיווחה היום (ג') על החלטת הוועדה המחוזית לתכנון ולבניה, מחוז מרכז להפקיד בתנאים תכנית בחלקה המערבי של נתניה, ממערב לדרך בן צבי ומצפון לשכונת טוברוק, במסגרתה תקים 345 יח"ד וכן כ-800 מ"ר משרדים וכ-1,600 מ"ר שטחי מסחר.

התוכנית היא המשכה של התקשרות החברה בהסכם קומבינציה עם בעלי הקרקע המחזיקים בשטח של כ-80% משטח התוכנית. על התוכנית מופקד משרד אדריכלים גל אור פשביין אדריכלים.

כזכור, לפני כחצי שנה הופקדה תכנית נוספת של החברה במתחם סמוך המאפשרת הקמת 330 יחידות דיור וכ-30 אלף מ"ר משרדים וכן - 6,600 מ"ר מסחר באותה שכונה. חברת קרדן נדל"ן מקדמת בנתניה במקביל מספר פרויקטים למגורים, בהיקף של למעלה מ-1,000 יח"ד (עסקאות קומבינציה והתחדשות עירונית) וכן מסחר ותעסוקה בהיקפים משמעותיים.

נתניה נדל"ן בניינים. ראובן קסטרו
נתניה נדל"ן בניינים/ראובן קסטרו

לדברי עמוס דבוש, מנכ"ל קרדן נדל"ן: "החברה פועלת בצורה נרחבת בעיר נתניה ומקדמת בה אלפי יחידות דיור בפריסה רחבה בפרויקטי התחדשות עירונית וקידום תכניות בקרקעות. מדובר בפרויקט שהוא חלק משכונה חדשה המתהווה בעיר. המתחם ישלב מגורים, מסחר ותעסוקה, לצד מבני ציבור לרווחת התושבים ובניה של מגדלי מגורים לצד בניה מרקמית".

"אנו מודים על התוויית המדיניות שהוביל מהנדס העיר והעירייה, שאפשרו וודאות תכנונית באמצעות תכנית השלד למתחם וקידום מהיר של שלבי התכנון. אנו פועלים במלוא המרץ לאישור התכנית בהקדם".

איילת שקד, יו"ר דירקטוריון קרדן נדל"ן: "קרדן נדל"ן מאמינה מאד בעיר נתניה ובפוטנציאל הפיתוח הרחב שבה. אני מאמינה שהביקושים בעיר, שהם גבוהים גם ככה, יעלו בשנים הקרובות גם בגלל גידול טבעי וגם בגלל עליה מאירופה וארה"ב. הפרויקט הזה יציע סביבת מגורים ברמה גבוהה עם מבני ציבור מסחר ותעסוקה שיענו על כל צרכי הדיירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully