וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם: בעלות אפסית - הפכה את הדירה הקטנה של אחותה לדירת פאר

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 14:45

כהפתעת יום הולדת, הצליחה צעירה אמריקאית להפוך את הדירה הזעירה של אחותה בניו יורק לדירה יוקרתית בעזרת חומרים ממחוזרים וב-8 שעות בלבד. המהפך תועד בטיק-טוק והגיע למיליוני צפיות

צעירה הפכה את הדירה הקטנה של אחותה לדירת פאר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
צעירה הפכה את הדירה הקטנה של אחותה לדירת פאר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במטרה להפתיע את אחותה ליום ההולדת, צעירה אמריקאית בשם מדיסון הציגה את כישורי עיצוב הפנים שלה על ידי הפיכת הדירה הניו-יורקית הקטנה והאפורה של אחותה ריילי, בשטח של 18 מ"ר בלבד (!!) לדירת בוטיק יוקרתית ומפוארת. ומה אני קיבלתי מאחותי ליום הולדת? הודעת "מזל טוב" בוואטס-אפ.

מדיסון, שהייתה נחושה להפוך את המעבר של אחותה לתפוח הגדול למיוחד, עשתה זאת ב-8 שעות בלבד, ובדרך יצירתית וזולה - תוך שימוש בחומרים ממוחזרים שמצאה וחידשה, וביקור אחד בחנות לחומרי בניין.

מדיסון מסבירה על הרעיון להפתיע את אחותה: "אחותי הקטנה עברה לאחרונה לניו יורק והיינו צריכים לחסוך בעיצוב. כשראיתי את חתיכות העץ השטוחות האלה בפח - ישר ידעתי שהן יכולות להפוך למדפים צפים מדהימים. משם הבנתי שאני יכולה להפתיע את אחותי ולהפוך את הדירה הקטנה שלה לדירה צבעונית ומיוחדת".

צפו במהפך של מדיסון

המהפך של הדירה, וכן הלסת השמוטה של ריילי, תועדו בסרטון טיקטוק שהפך ויראלי והגיע לכ-5 מיליון צפיות נכון לכתיבת שורות אלו.

הסרטון, המציג במקור דירה ריקה, עובר בצורה חלקה למוצר הסופי והמפתיע - חלל מגורים מדהים ומרוהט במלואו. הצופים הביעו את פליאתם בתגובות, כשמשתמש אחד כתב: "הייתי בוכה אם מישהו היה עושה את זה בשבילי, כל הכבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully