וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קניתי בית באמזון": הבית המתקפל ששבר את הטיקטוק

עודכן לאחרונה: 29.1.2024 / 12:59

דמיינתם פעם שתוכלו לקחת את הבית שלכם אתכם? המוצר החדש באמזון, שהפך בימים האחרונים ללהיט בטיק-טוק, מציע בית זעיר ונייד שניתן להרכבה בקלות יחסית, עבור 35 אלף דולר

"בניתי בית באמזון". ערוץ טיקטוק - unspeakk, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"קניתי בית באמזון"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, ערוץ טיקטוק - unspeakk

בין מגוון המוצרים שניתן למצוא באמזון - אחד המפתיעים בהם הוא הבית הקטן להרכבה שמוצע עבור הרפתקנים, או כאלה שהתייאשו משוק הדיור בישראל, למכירה במחיר של 34,999 דולר.

לפי דף המוצר באמזון, מדובר במבנה ייחודי וזעיר שניתן להרכבה בקלות יחסית. לאחר ההרכבה, המבנה הופך לבית זעיר של 35 מ"ר, עם 2 חדרי שינה, סלון, חדר רחצה עם שירותים ומטבח. בנוסף, דף המוצר מציין כי בבתים יש עוגני קיר גבס וחורים לברגים להתקנה.

למעשה, הבית, עם שם המותג Zolyndo ("זולינדו") מגיע בשלוש אפשרויות. מבנה של 4 על 6 מטר עם חדר אמבטיה עולה 19,999 דולר, בעוד שמבנה בגודל 5 על 6 מטר יעלה 22,999 דולר. בשונה מהאפשרויות הראשונות, המבנה הגדול ביותר שעולה 34,999 דולר מגיע כאמור עם שירותים.

"קניתי בית באמזון"

@unspeakk Part 1 I Bought a House on Amazon #unspeakable #vlog #fyp ♬ Aesthetic - Tollan Kim

קבוצה אמריקאית של יוצרי תוכן בטיק-טוק שיתפה לאחרונה סרטון בו היא בודקת את הפונקציונליות של המוצר. "קניתי בית באמזון", נכתב בכותרת של הסרטון, שהגיע לכ-2 מיליון לייקים וכ-30 מיליון צפיות.

"אחי, כל כך קל לבנות את הדבר הזה", הם מכריזים. "יש חדר אמבטיה שלם", משתף אחד המצולמים בהפתעה כשביקר בחדר המקלחת הקומפקטי.

הצופים המתרשמים העלו גם מספר דאגות כמו: "הבית הזה ייסגר עליי כמו חפיסת קלפים" או "כמה זה יצליח במזג אוויר שונה ואיך הבידוד?", שאלה שאולי תיתן ליוצרים רעיון לסרטון נוסף.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully