וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפתיע: מה קרה לנדל"ן בבאר שבע אחרי ה-7 באוקטובר?

בשיתוף קבוצת אבני דרך וחברת מ.ב.צ.

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 11:23

ההתפתחות הגדולה של בירת הנגב בעשור האחרון ידועה לכל, ונראה כי גם לאחר ה-7 באוקטובר התנועה אליה חיובית. הצלחת הפרויקט של קבוצת אבני דרך וחברת מ.ב.צ. בשכונת סיגליות מלמדת על המגמה בעיר כולה

הפרויקט של קבוצת אבני דרך וחברת מ.ב.צ. בשכונת סיגליות. בת אל זיתוני,
"כבר לפני ה-7 באוקטובר חווינו תנועה חזקה של משקיעים מאזור המרכז"/בת אל זיתוני

את החיבור העמוק של תושבי באר שבע לעיר שלהם ניתן לראות במספר דרכים, ובין היתר במשרדי המכירות של פרויקטים חדשים, אליהם מגיעים ברובם תושבי העיר, זוגות צעירים ומשפרי דיור, עם הבנה ברורה - לא משנה מה יקרה, הם נשארים בבאר שבע.

"כבר לפני ה-7 באוקטובר חווינו תנועה חזקה של משקיעים מאזור המרכז, שראו את עליות המחירים בבאר שבע בעשור האחרון ובעיקר בשנתיים האחרונות", אומר עידו אנצילביץ, מנהל השיווק והמכירות בקבוצת אבני דרך, "וכעת, בשלושת החודשים האחרונים, אנו מזהים מגמה הולכת וגוברת של זוגות צעירים ומשפרי דיור תושבי באר שבע המחפשים לרכוש דירות בעיר, מתוך גאוות יחידה ואהבה גדולה לעיר. אנו עדים לכך במכירות בפרויקט החדש שלנו בשכונת סיגליות במערב העיר, שהינו הפרויקט השלישי שקבוצת אבני דרך משווקת בבאר שבע, והשני בשכונת סיגליות".

הפרויקט של קבוצת אבני דרך וחברת מ.ב.צ. בשכונת סיגליות. איגל צלמים,
למעלה מ-20 דירות נמכרו בפרויקט שקיבל לאחרונה היתר בניה/איגל צלמים

עידו ממשיך, "קיים כאן שוני מערים אחרות, בהן לתושבים המקומיים יש לעיתים תפיסות שליליות על המקומות בהם הם גרים, מה שמשליך אצלם על תפישת המחיר. דווקא בבאר שבע, העיר הדרומית, משפרי הדיור רוצים להמשיך לגור בעיר ולחזק אותה, והזוגות הצעירים בוחרים לתקוע בה יתד".

הפרויקט של קבוצת אבני דרך בשכונת סיגליות, בשיתוף עם חברת "מ.ב.צ יזמות ובניה", הוא אחת ההוכחות לכך. נכון להיום, כבר למעלה מ-20 דירות נמכרו בפרויקט שקיבל לאחרונה היתר בניה ועבודות הביצוע בשטח כבר בעיצומן.

הפרויקט של קבוצת אבני דרך וחברת מ.ב.צ. בשכונת סיגליות. בת אל זיתוני,
הפרויקט כולל הקמה של שני בנייני בוטיק בני 9 קומות ו-76 יחידות דיור סה"כ/בת אל זיתוני
הפרויקט של קבוצת אבני דרך וחברת מ.ב.צ. בשכונת סיגליות. בת אל זיתוני,
סיגלות נחשבת לאחת השכונות המובילות בעיר/בת אל זיתוני

הפרויקט כולל הקמה של שני בנייני בוטיק בני 9 קומות ו-76 יחידות דיור סה"כ, בתמהיל של 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוז. על פי התכנון, אכלוס הפרויקט צפוי להיות בעוד כשנתיים מהיום. מבחינת מחירים, ניתן למצוא בפרויקט דירות 4 חדרים החל מ-1.63 מיליון שקל, ודירות 5 חדרים החל מ-1.8 מיליון שקל.

שכונת סיגליות, בה נבנה הפרויקט, ממוקמת במערב העיר. היא שכונה חדשה אשר החלה להתאכלס בשנת 2020, ונחשבת כאחת השכונות המובילות כיום עם אוכלוסייה חזקה המורכבת מזוגות צעירים ומשפרי דיור, הודות לתשתיות החדשות : בית ספר, גני ילדים, קאנטרי ותכנון של מרכז מסחרי וכן הודות, זאת בנוסף לקרבה לצירי גישה ראשיים, כמו כביש 25.

הפרויקט של קבוצת אבני דרך וחברת מ.ב.צ. בשכונת סיגליות. איגל צלמים,
"הפערים שהיו מול תל אביב וגוש דן הצטמצמו משמעותית"/איגל צלמים
הפרויקט של קבוצת אבני דרך וחברת מ.ב.צ. בשכונת סיגליות. בת אל זיתוני,
הפרויקט של קבוצת אבני דרך וחברת מ.ב.צ. בשכונת סיגליות/בת אל זיתוני

באר שבע זה המרכז

רבות דובר על "הקפיצה הגדולה" שעברה בירת הנגב בעשור האחרון, עם צמצום פערים בצורה משמעותית מהמרכז. זאת, בין היתר, הודות לאזורי התעסוקה שהוקמו (פארק הייטק, סייבר וחדשנות) שעודדו כניסתם של חברות הייטק ישראליות ועולמיות מובילות לעיר ובכך הרחיבו את היצע התעסוקה עבור עשרות אלפי צעירים בעיר.

בנוסף, העיר כוללת את אחד מבתי החולים המובילים בישראל, ביה"ח סורוקה, אליו צפוי להתווסף בית חולים שני, קרית המודיעין אשר עברה לנגב וכמובן אוניברסיטת בן גוריון הפופולרית בקרב צעירים רבים. כל אלה נחשבים לאבן שואבת עבור זוגות צעירים שבוחרים להגיע או להישאר בעיר.

"אני תמיד אומר שבאר שבע היא פריפריה אולי רק גיאוגרפית, אבל בכל מה שנוגע לתעסוקה, חינוך, אזורי בילוי וקניות, רפואה ושירותים אחרים - באר שבע לא נופלת במאומה מהמרכז, והפערים שהיו מול תל אביב וגוש דן הצטמצמו משמעותית בשנים האחרונות. מי שגר היום בבאר שבע יודע שאין לו סיבה להגיע למרכז, כי יש לו את כל מה שצריך במטרופולין העצום הזה. בבאר שבע יש את הכל", מסכם עידו.

לאתר החברה לחצו כאן>>

בשיתוף קבוצת אבני דרך וחברת מ.ב.צ.
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully