וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: מרצדס תבנה מגדל מגורים בשווי מיליארד דולר בדובאי

עודכן לאחרונה: 28.1.2024 / 10:58

טיפוסים של מרצדס? עכשיו גם תוכלו לגור בבניין שלהם: חברת הרכב היוקרתית הודיעה כי תקים לראשונה מגדל מגורים יוקרתי בדובאי, בו הדירות יעלו עד 10 מיליון דולר. החברה חשפה את הפרויקט בעמוד האינסטגרם שלה, כיצד יראה?

מרצדס - Vision AVTR - Мерседес. GettyImages
המגדל ייבנה בצורה שתזכיר את "הקווים הזורמים של מכוניות המרצדס המודרניות"/GettyImages

כששלמה ארצי שר את המשפט: המכונית היא בית בעולם של קוקה-קולה, לא לזה הוא התכוון. ענקית הרכב הבינלאומית, מרצדס-בנץ, חשפה ביום חמישי האחרון בעמוד האינסטגרם שלה את התכניות למגדל מגורים יוקרתי שהיא תקים בדובאי בשווי מיליארד דולר, בו דירות צפויות לעלות עד 10 מיליון דולר כל אחת. מדובר בפרויקט הנדל"ן הראשון שהיא יוזמת.

מדובר בגורד שחקים אשר מתנשא לגובה של 341 מטר ומשתרע על פני 65 קומות מעל המטרו ההומה של מרכז העיר דובאי. יהיו בו 150 דירות, במחיר של החל מ-2.7 מיליון דולר, עם הבטחה ל-"נוף ללא הפרעה של המגדל הגבוה בעולם, הבורג' ח'ליפה". הצפי להשלמתו הוא הרבעון הרביעי של 2026, על פי אתר החדשות העסקיות ZAWYA שבסיסו באיחוד האמירויות.

צפו בתמונות של הבניין

לפי פוסט האינסטגרם של יצרנית הרכב הגרמנית, החלק החיצוני של הבניין יהיה מכוסה זכוכית, בצורה שתזכיר את "הקווים הזורמים של מכוניות המרצדס המודרניות".

פרויקט היוקרה יתבצע בשיתוף עם אחת מחברות פיתוח הנדל"ן הגדולות בדובאי, Binghatti Properties (בינגהאטי), אשר מקדמת בימים אלו גם פרויקט מגורים חדשני עם יצרנית רכבי יוקרה אחרת, "בוגאטי", העתיד לכלול מעליות להובלת מכוניות לפנטהאוזים.

בשלב זה, חברת בינגהאטי לא חושפת כמה דירות נמכרו עד כה במגדל המגורים העתידי של מרצדס, אך משתפת כי מכרה את כל המגורים הזמינים בשלב הראשון שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully