וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה: הבית הצנוע בו נולדה חברת "אמזון" מוצע למכירה

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 16:35

המקום בו הכל התחיל: הבית בסיאטל אותו שכר ג'ף בזוס בזמן שייסד את ענקית המסחר האלקטרוני "אמזון", שהפכה אותו לאיש העשיר בעולם, עומד למכירה. באותה תקופה בזוס שכר את הנכס עבור 890 דולר לחודש - כמה הוא שווה היום?

אמזון. Shutterstock, עיבוד תמונה
אמזון/עיבוד תמונה, Shutterstock

עסקה לאספנים: בית צנוע בסיאטל, וושינגטון, שהפך להיסטוריה בעקבות העובדה שג'ף בזוס, האיש העשיר בעולם עד לאחרונה, שכר אותו בתקופה שייסד את ענקית המסחר האלקטרוני "אמזון" בשנת 1994 - יצא לאחרונה לשוק ומוצע למכירה בסכום של 2.28 מיליון דולר. כך, פורסם בימים האחרונים ה-"סיאטל טיימס".

בזוס בן ה-60, ששוויו מוערך ב-177.5 מיליארד דולר, הקים את אמזון במוסך הנכס אותו שכר על פי הדיווחים תמורת 890 דולר לחודש בלבד.

בתקופתו של בזוס בדירה הצנועה, החלל היה מצויד בשולחן עבודה, מחשב וציוד משרדי בסיסי. מאז, הנכס עבר שיפוץ מקיף, בו הוא נבנה כמעט מחדש והפך לבית משפחתי בן שלושה חדרי שינה, חצר אחורית הכוללת מרפסת גדולה עם דק וג'קוזי. הבית החליף ידיים בפעם האחרונה בשנת 2019, כאשר הוא נמכר ב-1.52 מיליון דולר.

בנובמבר האחרון שיתף בזוס באינסטגרם שלו סרטון נוסטלגי משנת 1994, בו הוא נראה צעיר וחנון במוסך בו כאמור הכל התחיל. בפוסט כותב בזוס כי כעבור עשרים שנה בסיאטל - הוא חוזר לעיר נעוריו מיאמי, שם השקיע עשרות מיליוני דולרים על נכס יוקרתי.

בזוס ברגע נוסטלגי

"סיאטל היא הבית שלי מאז 1994," כותב בזוס בפוסט המרגש, "כשפתחתי את אמזון מהמוסך בדירה ששכרתי. זה היה אבא שלי מאחורי המצלמה בסרטון הזה, מסייר ב-'משרד' הראשון של אמזון. ההורים שלי תמיד היו התומכים הכי גדולים שלי. לאחרונה הם חזרו למיאמי, המקום בו גרנו כשהייתי צעיר יותר. אני רוצה להיות קרוב להורים שלי. חייתי בסיאטל יותר ממה שחייתי בכל מקום אחר ויש לי כל כך הרבה זיכרונות מדהימים מכאן. סיאטל, תמיד תהיה לך חלק מהלב שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully