וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

35 בניינים ו-1,500 דירות: ביקוש גבוה לפרויקט הענק בראשון לציון

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 14:14

עם ממוצע מכירות של כ-2 דירות ביום, קבוצת שבירו מציגה את פרויקט הדגל שלה בראשון לציון בשכונת נוריות החדשה, "שבירו בפארק". הפרויקט כולל הקמה של 35 בניינים של עד 22 קומות ו-1,500 דירות חדשות סה"כ

למרות המלחמה: קבוצת שבירו מדווחת היום (ה') על ביקוש גבוה בפרויקט שלה בראשון לציון, "שבירו בפארק", הממוקם בשכונת נוריות החדשה - כאשר נמכרו 30 דירות בתוך שבועיים בלבד.

הפרויקט כולל הקמה של 35 בניינים של 9 ועד 22 קומות ו-1,500 דירות בתמהיל מגוון של 3 ועד 6 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים, דירות גג ופנטהאוזים. בכל אחד מהבניינים חניון פרטי, לובי מעוצב ובחלקם גם חדרי כושר. מחירי הדירות יחלו מ-2,652,000.

כחלק מפרויקט המגורים שנבנה ומשווק בימים אלו, מתוכננים כ-200 דונם של פארק עם מדשאות, מתקני שעשועים לילדים, מתקני כושר, מזרקות, שבילי אופנים, מוסדות חינוך לכל הגילאים, מרכזים מסחריים, משרדים ומערכת פנאומטית מתקדמת לפינוי אשפה. תכנון השכונה מבוסס על תחבורה ציבורית מודרנית ונגישה כשבמרכזה יעבור הקו החום של הרכבת הקלה.

שבירו בפארק ראשון לציון. שבירו,
שבירו בפארק ראשון לציון/שבירו

הפרויקט מציע מגוון של אפשרויות בחירה ללקוחות החל ממועד האכלוס שיחל מחצי שנה ועד שנתיים, דרך סגנונות חיים שונים ב-9 מתחמי מגורים, 35 הבניינים והיצע של 40 דגמי הדירות. הפרויקט כולו מבוסס על חווית מגורים הוליסטית במתחמים שונים ומגוונים ברחבי השכונה. בנוסף, השכונה נגישה מאוד לצירי תנועה מרכזיים - כביש 431, כביש 4, כביש 20, כביש 6 ובמרחק דקות ספורות מתחנת רכבת 'הראשונים' ומכל אזורי הפנאי ובילוי שיש לראשון לציון להציע.

בקבוצת שבירו צופים עלייה נוספת בביקוש: "התכנון הנכון של השכונה, הכולל שפע של פארקים, מרכזים מסחריים ואזורי פנאי ובילוי לצד נגישות לצירי התנועה המרכזיים וקרבה למתחמי תעסוקה, עשויים להפוך את השכונה לאחת מהיקרות ביותר בסביבה ולהוביל לביקוש שיא למגורים ברחביה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully