וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יש בה? דירת 4 חדרים בדרום תל אביב נמכרה ב-4.62 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 16:24

דירת 4 חדרים בדרום תל אביב נמכרה במחירים שמזכירים יותר את מרכז וצפון העיר. מדובר בדירה הממוקמת בשכונה החדשה הנבנית על התפר שבין צפון קרית שלום, פארק החורשות ושכונת שפירא. האם הדירה מצדיקה את המחיר הגבוה?

חברת קרסו נדל"ן מודיעה היום (ד') על מכירת דירת 4 חדרים יוקרתית בפרויקט שלה שבמתחם פלורה בדרום תל אביב, הממוקם בשכונה חדשה הנבנית בימים אלו על התפר שבין צפון קרית שלום, פארק החורשות ושכונת שפירא.

מדובר בדירת מיני-פנטהאוז בת 4 חדרים כאמור, בשטח של 116 מ"ר, הפונה לכיוון דרום מערב עם מרפסת בשטח של 25 מ"ר. הדירה נמכרה במחיר הנחשב יחסית גבוה לדרום תל אביב: 4.620 מיליון שקל. לדברי החברה, מחיר העסקה משקף את התוכניות הקודמות להתפתחות האזור וההתקדמות בעבודות הרק"ל של הקו הירוק.

מתחם פלורה, המשותף לחברות קרסו, VENN ושטרית החזקות, הוא הראשון שנבנה בשכונה חדשה המוקמת בצמוד לקריית שלום, שתכלול בסך הכל כ-800 יחידות דיור בבנייה מרקמית ומגדלים, סביב פארק פנימי ירוק בצמוד לפארק החורשות. מחירי הדירות במתחם מתחילים ב-3.290 מיליון שקל לדירת 3 חדרים. המתחם מוקם על ידי חברת דניה סיבוס ובנייתו צפויה להסתיים בשנת 2026.

מתחם המגורים "פלורה" בתל אביב. 3division,
מתחם המגורים "פלורה" בתל אביב/3division

ירון צוברי, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת המגורים בקרסו, מציין כי "מתחם פלורה, השכונה החדשה והאזור כולו נהנים היום מביקושים הולכים וגוברים מצד קהל יעד מגוון - החל מרווקים, זוגות צעירים, משפחות צעירות ואף מצמצמי דיור - שמחפשים לגור בדירה חדשה בתל אביב, מבלי לוותר על חוויית מגורים המחברת בין טבע וקהילה חזקה".

"הלקוחות שלנו מעוניינים להתגורר בתל אביב וליהנות במקביל מקהילתיות, מרחבים ירוקים ושלווה - במחיר אטרקטיבי. השכונה היא חדשה לגמרי, עם תשתיות מודרניות ובמיקום מעולה, ובעלת פוטנציאל השבחה משמעותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully