וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנות קטנות: כמה תעלה דירת 2 חדרים במרכז תל אביב?

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 11:21

לאחר שהושלמה הריסתו של בנין המגורים הישן סמוך לכיכר המדינה בתל אביב - יצא לדרך שלב הביצוע של הפרויקט הכולל הקמת בניין חדש ומודרני המתנשא לגובה 7 קומות ומציע דירות של 2 ועד 4 חדרים

כיכר המדינה, תל אביב. ShutterStock
כיכר המדינה, תל אביב/ShutterStock

חברת בית וגג מדווחת היום (ד') כי החלה בשלב הביצוע לפרויקט ליפסקי 18 בתל אביב, לאחר שהרסה את בנין המגורים הישן, אשר כלל 3 קומות ו-11 דירות.

הבניין החדש שיוקם במסגרת הפרויקט יתנשא לגובה של 7 קומות ויכלול 23 יחידות דיור. החברה מוסרת כי הצפי לסיום העבודות ואכלוס הפרויקט הינו בעוד כשלוש שנים.

הפרויקט נמצא ברובע 4 בתל אביב וממוקם ברחוב שקט וירוק במרחק הליכה קצר מכיכר המדינה. מיקומו של הפרויקט מאפשר איכות חיים גבוהה בזכות היותו פסטורלי בלב האורבניות התל אביבית עם קירבה לכל מה שיש לעיר להציע - מוסדות חינוך, תרבות, פנאי, ספורט ועוד, במקביל לנגישות לצירי תחבורה מרכזיים וקירבה לקווי הרכבת הקלה העתידיים.

כמה תעלה דירת 2 חדרים בפרויקט?

הפרויקט כולל דירות בנות 2 ו-3 חדרים, לצד דירת גן בת 4 חדרים, פנטהאוז ומיני פנטהאוזים בני 3 חדרים. הגודל של הדירות ינוע בין 46-50 מ"ר לדירת שני חדרים ומרפסת של 12 מ"ר, דירות שלושה חדרים יהיו בגודל של 69 מ"ר כולל שתי מרפסות בגדלים של 12 מ"ר ו-7.5 מ"ר. כל דירות הפנטהאוז והמיני-פנטהאוז נמכרו טרם מועד ההריסה.

עוד ייבנו בפרויקט שתי קומות מרתף הכוללות חניות תת קרקעיות רגילות, מחסנים פרטיים, חדר אופניים ועוד.

נכון להיום, בפרויקט נותרו 5 דירות למכירה, כאשר עלות דירת 2 חדרים מוצעת במחיר של החל מ-3.7 מיליון שקל.

ליפסקי 18 אירוע הריסה. בית וגג,
ליפסקי 18 אירוע הריסה/בית וגג

רונן עקביה, מנכ"ל בית וגג, מציין: "אנו נרגשים לרגל תחילת הביצוע של פרויקט נוסף של בית וגג, בייחוד בצל התקופה. הריסת הבניין הישן מהווה צעד מהותי וחשוב בהתקדמות הפרויקט. החזון שלנו כחברה להוביל להליכי התחדשות עירונית ענפים בלב תל אביב, גוש דן ומעגלים נוספים הסובבים אותו קורם עור וגידים. מדובר בהליך מרגש שכן אנו משנים ומחדשים את פני העיר ומעניקים לדיירים הוותיקים את האפשרות לחיות בבניין מגורים מודרני ויוקרתי המתאים להתחדשות העיר תל אביב. הפרויקט זוכה לביקושים רבים בקרב קהלי יעד שונים ומשקיעים אשר מבינים את הפוטנציאל הגלום של הפרויקט והסביבה האיכותית בה הוא ממוקם".

על התכנון האדריכלי אחראים משרד רבין אדריכלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully