וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100% כשר: החל מהשבוע - כל המסעדות במתחם הפופולרי יהיו כשרות

עודכן לאחרונה: 23.1.2024 / 15:42

בשורה לשומרי הכשרות: אחד ממרכזי הקניות הפופולריים בישראל יהפוך כשר כולו בשבוע הקרוב. זאת, לאחר שרשת מסעדות איטלקית מוכרת הכשירה את סניפה במתחם, הכולל 25 דוכני אוכל, רשתות מזון ומסעדות

בלאק פריידי במול החוף וילג'.. הנהלת המתחם מול החוף וילג',
בלאק פריידי במול החוף וילג'./הנהלת המתחם מול החוף וילג'

בשורה לשומרי הכשרות: חברת אמירי זכרון יעקב, המחזיקה בבעלות על המתחם הפופולרי מול החוף וילג', שממוקם על כביש בחוף בכניסה המערבית לחדרה, מדווחת היום (ג') כי תהליך הפיכתו של מתחם האוכל לכשר הושלם - לאחר שסניפה של רשת המסעדות האיטלקיות המוכרת, "פאט ויני", קיבל בשבוע שעבר את תעודת הכשרות.

מול החוף וילג' הינו מתחם קניות ובילויים המתפרס על פני 40,000 מ"ר, ומשמש כאבן שואבת של אלפי מבקרים ומבלים מכל רחבי הארץ, אשר פוקדים אותו מדי יום. מתחם האוכל במול החוף וילג', אשר ממוקם בקומה השנייה של המתחם, כולל 25 דוכני אוכל, רשתות מזון ומסעדות. המתחם פתוח גם לאחר סגירת שדרת החנויות. מעבר למסעדות, במתחם ישנן כ-120 חנויות אופנה ומותגים, ביניהן סניף זארה הגדול במזרח התיכון.

חלק נוסף במתחם הוא המדיקל וילג', מרכז רפואי ייחודי המשתרע על פני כ-1,500 מ"ר ובו מרפאות חוץ של בית החולים הלל יפה, אשר נותנות מענה עבור לקוחות כלל קופות החולים. במרכז ישנו סניף של קופת חולים מכבי. כמו כן, לאור הביקוש הגדול בשטחי מסחר במתחם, החלה לאחרונה בנייה של קומת מסחר נוספת מעל הקומה הקיימת, בשטח כולל של כ-8,000 מ"ר שתכלול חנויות מותגים ישראלים ובינלאומיים נוספים.

פאט ויני. נופר בוגנים, מערכת וואלה! NEWS
סניף כשר של פאט ויני/מערכת וואלה! NEWS, נופר בוגנים

שיר סלומון, מנהלת שיווק מתחם מול החוף וילג' מסרה: "אני מברכת על השלמת התהליך להפיכת כל מתחם האוכל בוילג' לכשר. מדובר במהלך משמעותי וערכי שבא מתוך הערכה לשומרי המסורת שבנינו ובכלל האוכלוסייה שקונה ומבלה במתחם. כעת יוכלו כל הקהלים ליהנות ולבלות משפע המסעדות שבמתחם ללא חשש ופגיעה באמונתם ובאורח חייהם".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • חדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully