וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה תוכלו לקנות דירת גן 5 חדרים בפחות מ-3 מיליון?

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 15:36

פרויקט חדש בגוש דן מציע לרוכשים דירות במחירים מפתיעים. הפרויקט כולל מתחם מגורים בעירוב שימושים שיכלול מגדל שיתנשא לגובה של 21 קומות ושני בניינים של עד 9 קומות עם 190 יחידות דיור סה"כ

הפרויקט של אפי קפיטל בשכונת נופי בן שמן בלוד. viewpoint,
הפרויקט של אפי קפיטל בשכונת נופי בן שמן בלוד/viewpoint

חברת אפי קפיטל הודיעה היום (ב') כי החל שיווק הפרויקט שלה בשכונת נופי בן שמן בלוד, הכולל הקמה של מתחם מגורים בעירוב שימושים עם 3 בניינים, ביניהם מגדל בן 21 קומות, ו-190 דירות סה"כ. צפי ההכנסות של החברה מהפרויקט עומד על כ-425 מיליון שקל.

כאמור, הפרויקט יכלול מתחם מגורים בעירוב שימושים שיכלול מגדל שיתנשא לגובה של 21 קומות ושני בניינים בני 7-9 קומות עם 190 יחידות דיור שמיועדות לשוק החופשי. מועד העלייה לקרקע צפוי להיות ברבעון השני של שנת 2024.

מתחם המגורים של אפי נופי בן שמן יכלול תמהיל דירות מגוון של 3, 4, 5 ו-5..5 חדרים. דירות גן 4 ו-5 חדרים ודירות פנטהאוז מיוחדות של 3.5 חדרים, 5 חדרים ו-6 חדרים. לכל הדירות מחסן וחנייה תת קרקעית. המתחם ממוקם כקו ראשון לאגם ולפארק שיוקמו בשכונה. מה ושלבסקי אדריכלים אמונים על תכנון מתחם המגורים.

כמה תעלה דירת גן של 5 חדרים?

לרגל תחילת השיווק מציעה החברה מחירי פריסייל מיוחדים:

דירות 3 חדרים בגודל של 80 מ"ר עם מרפסת של 10 מ"ר יוצעו במחיר של החל מ-2.15 מיליון שקל

דירות 4 חדרים בגודל של 100 מ"ר עם מרפסת של 12 מ"ר יוצעו במחיר של החל מ-2.4 מיליון שקל

דירות 5 חדרים בגודל של 118 מ"ר עם מרפסת של 13 מ"ר יוצעו במחיר של החל מ-2.6 מיליון שקל

דירת גן 5 חדרים בגודל של 119 מ"ר וגינה בגודל של 87 מ"ר תוצע במחיר של החל מ-2.99 מיליון שקל

הפרויקט של אפי קפיטל בשכונת נופי בן שמן בלוד. viewpoint,
הפרויקט של אפי קפיטל בשכונת נופי בן שמן בלוד/viewpoint

שכונת נופי בן שמן, נחשבת כיום כאחת משכונות הדגל העתידיות של העיר לוד. השכונה מתפרסת על שטח של כ-850 דונם ותכלול כ-4,500 יחידות דיור לצד כ-18 אלף מ"ר מסחר ותעסוקה.. בשכונה יוקמו פארקים, טיילת לנחל גזר, שבילי אופניים, גינות ירוקות, מבני ציבור, גני ילדים, בתי ספר, מוסדות תרבות ופנאי ועוד. בנוסף, התכנון החדשני של השכונה יכלול מערכות תשתית חדשניות דוגמת מערכת פניאומטית לפינוי אשפה ומערכת הולכת גז טבעי.

השכונה נמצאת בסמיכות לעורקי תחבורה מרכזיים כדוגמת כביש 1, כביש 6, כביש 40 וכביש 433 המחברים את השכונה לכל נקודה מרכזית בלב גוש דן ומרכז הארץ. בעיר לוד עצמה יש שתי תחנות רכבת הנמצאות במרחק נסיעה קצר מהשכונה ומעניקות חיבור לכלל קצוות המדינה ובפרט ללב גוש דן ומטרופולין תל אביב.

עינב כהן, סמנכ"לית השיווק באפי קפיטל, מציינת: "מדובר בפרויקט אייקוני חדשני שמיועד כולו לשוק החופשי. התכנון האדריכלי נותן דגש רב על יעילות וניצול מרבי של שטחים, לצד בנייה יוקרתית ונוף ישיר לאגם ולפארק. לחברה יש פרויקט נוסף בשכונה שיוקם בהמשך ואנו מאמינים מאוד בעיר לוד בכלל ובהתפתחות של שכונת נופי בן שמן בפרט. מנעד הדירות הרחב שלנו מאפשר לנו לפנות לקהלי יעד שונים החל מרווקים, זוגות צעירים, משפחות קטנות וגדולות, משקיעים ועוד. אני סבורה כי מחירי הדירות באזור לוד צפויים להאמיר בשנים הקרובות ולכן מי שיבין את הפוטנציאל יעשה עסקה נכונה".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully