וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק של הזדמנויות: בניין מגורים בדרום ת"א נמכר במחיר של דירה

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 11:01

שוק של הזדמנויות: בניין מגורים בן 3 קומות בדרום תל אביב נמכר במחיר של דירת 5 חדרים במרכז העיר. הבניין כולל 5 יחידות דיור סה"כ, ביניהן דירות גן ודירת גג עם ממ"ד ומרפסת שמש

הבניין שנמכר בדרום תל אביב. זהר אקילוב,
הבניין שנמכר בדרום תל אביב/זהר אקילוב

עסקה מעניינת של בניין מגורים בן 3 קומות בדרום תל אביב, שנחתמה בימים האחרונים, ממחישה את ההזדמנויות הקיימות בימים אלו, ברקע המלחמה, בשוק הדירות. העסקה, שבוצעה בשיתוף פעולה בין שני משרדי תיווך נדל"ן ברשת רי/מקס, נסגרה תוך 35 יום בלבד מרגע הפרסום שלה בשוק. מדובר בבניין בן 3 קומות בשכונת ברחוב קרייתי 20, בשכונת בית יעקב בדרום ת"א שנמכר ב-6.4 מיליון שקל.

"בשנים האחרונות המוכרים הציעו את הבניין במחיר התחלתי של כ- 8 מיליון שקל, בחודש האחרון הם החליטו להציע את הנכס במחיר של 6.5 מיליון שקל והעסקה נסגרה במהירות תוך כחודש ימים בלבד", מסביר זהר אקילוב, יועץ נדל"ן מרי/מקס WIN, שייצג את המוכרים.

הבניין משתרע על מגרש של 251 מ"ר, וכולל בסך הכל כ-260 מ"ר בנוי המחולקות ל-5 יחידות דיור. יש חצר קדמית המשויכת לאחת הדירות בשטח של 45 מ"ר, וחלל משותף של הבניין בקרקע של כ-124 מ"ר.

שכונת נווה עופר דרום תל אביב. ראובן קסטרו
דרום תל אביב (בניין מגורים אחר באזור)/ראובן קסטרו

ראוי לציין שבבניין יש זכויות לבניית עוד 40 מ"ר, על הגג. מפלס קומת הקרקע מחולק לשתי דירות בעלות 2 חדרים כל אחת עם חצר של 45 מ"ר, ובסה"כ 82 מ"ר. בקומה השנייה דירת 2 חדרים ודירת 2.5 חדרים, ובסה"כ 101.6 מ"ר, בקומה השלישית דירת 3 חדרים בשטח של 78.2 מ"ר, כולל ממ"ד ומרפסת שמש בשטח של 10 מ"ר.

איתי דוד מרי/מקס אושן שייצג את הרוכשים: "מדובר בעסקה מצוינת למשקיעים. כל יחידות הדיור מושכרות כעת בסך של כ-20,0000 שקל מה שמייצר תשואה של כ-3.8%. אנו צופים להמשך עליית מחירים משמעותית גם בעתיד בדרום תל אביב. המחירים הנוחים יותר בתקופה האחרונה מאפשרים למשקיעים וגם למשפרים דיור, למצוא עסקאות שעתידות להניב להם תשואה גדולה בהמשך הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully