וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רי/מקס מתרחבת: מוכרת זיכיון מסחרי נוסף באזור חיפה והקריות

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 10:03

עם תחילתה של שנת 2024 סימנה רי/מקס את המשך הפיתוח והרחבת הפעילות בתחום הנדל"ן המסחרי, בפתיחת סניף מסחרי גדול נוסף באזור חיפה והקריות בהתאם לאחד מיעדיה המוצהרים בשנה הקרובה

מסעדות סגורות, קריית שמונה, 2 בינואר 2024. ראובן קסטרו
אילוסטרציה: מרכז מסחרי בקריית ים/ראובן קסטרו

"אחרי הזינוק המשמעותי שעשינו בשנת 2023 בפעילות בתחום הנדל"ן המסחרי, אני גאה לפתוח את שנת 2024 בהקמת סניף מסחרי גדול נוסף באזור חיפה והקריות", הכריז הבוקר (ב') ברנרד רסקין מנכ"ל ובעלים רי/מקס ישראל, רשת תיווך נדל"ן גדולה בישראל המונה מעל- 100 זיכיונות וסניפים בפריסה ארצית וכ-1,350 סוכני נדל"ן מורשים.

רי/מקס סיכמה את שנת 2023 עם זינוק חד בפעילותה בתחום הנדל"ן המסחרי. עם תחילתה של שנת 2024 מסמנת רי/מקס את המשך הפיתוח והרחבת הפעילות בתחום הנדל"ן המסחרי, בפתיחת סניף מסחרי גדול נוסף באזור חיפה והקריות בהתאם לאחד מיעדיה המוצהרים בשנה הקרובה להמשך ההתרחבות של פעילות הנדל"ן המסחרי ברשת.

בשבוע האחרון, בצל המלחמה, כאמור, מכרה רי/מקס ישראל זיכיון מסחרי גדול נוסף בחיפה והקריות, לאיש העסקים לירן ג'ינו. מכירת הזיכיון היא המשך ישיר למגמה שבמסגרתה, זכיינים מובילים של רי/מקס ברחבי הארץ (תל אביב, חדרה, ב"ש, חיפה, נהריה ועוד) הקימו מחלקות נדל"ן מסחריות ייעודיות בסניפים ובנוסף יזמים מחוץ לרשת, מצטרפים ומקימים סניפים חדשים המתמחים בתחום המסחרי, כדוגמת הסניף בהרצליה פיתוח ובו מועסקים כבר מעל ל- 10 יועצי נדל"ן בעלי ניסיון שעברו מסלול הכשרה מקיף ומקצועי בבית הספר לנדל"ן של רי/מקס ע"י אנשי מקצוע מומחים בתחום.

התרחבות רשת רי/מקס בתחום הנדל"ן המסחרי. רי/מקס,
התרחבות רשת רי/מקס בתחום הנדל"ן המסחרי/רי/מקס

ברנרד רסקין, מנכ"ל ובעלים רי/מקס ישראל מסכם: "אני שמח על חיזוק הנדל"ן המסחרי ברשת רי/מקס, שצובר תאוצה לאחרונה ויתחזק עוד יותר במהלך שנת 2024. זהו מבחינתנו מהלך טבעי ומתבקש עבורנו כרשת תיווך הנדל"ן המובילה בישראל. הפריסה הארצית העצומה של רי/מקס במעל ל- 100 נקודות ברחבי הארץ מאפשרת לנו שיתופי פעולה רבים והזדמנויות עסקיות יוצאות דופן עבור הלקוחות המסחריים והמשקיעים שמכירים את המותג. המחלקות המסחריות בסניפי רי/מקס עובדות בשיטות שיווק המתקדמות ביותר והציבו רף חדש של מקצוענות בענף, הזדמנויות ואיכות בשירות".

לדברי קובי מתוק, מבעלי הסניף המסחרי של רי/מקס בהרצליה פיתוח:" למרות המצב הביטחוני ועליית הריבית בשנה האחרונה, עם תחילתה של שנת 2024 אנו מזהים עלייה בביקוש של שטחי מסחר והמשרדים בשטחים של עד כ- 400 מ"ר ואנו צופים שהמשק הישראלי והכלכלה המקומית האיתנה תמשיך בצמיחה בשנה הקרובה וכך גם הדרישה לנדל"ן מסחרי".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully