וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחובבי הארי פוטר: בכמה נמכר בית קסום בן 600 שנה ליד לונדון?

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 10:17

שימש בעבר כפונדק: בית עתיק, קסום ויפהפה בן 600 שנה ו-3 קומות, שעבר שיפוץ מקיף, נכנס לאחרונה לשוק הנדל"ן האנגלי ומציע לרוכשים לגור במרחק נסיעה מלונדון במחיר של דירת 4 חדרים בתל אביב

הארי פוטר. GettyImages
אילוסטרציה, לתמונה אין קשר לבית המדובר בכתבה/GettyImages

מחיר מהאגדות: בית עתיק וקסום במרחק נסיעה מלונדון, שנבנה בשנת 1440 ועבר שיפוץ מקיף על ידי הזוג האחרון שגר בו - מוצע כעת למכירה במחיר של דירת 4 חדרים בתל אביב: 950 אלף ליש"ט, השווים כ-4.5 מיליון שקל.

על פי כתבה שפורסמה בטיימס הלונדוני, הזוג שגר בו, אנדרו וג'ף דוונס, החליטו למכור את ביתם העתיק והיפהפה בן ה-600 שנה, הממוקם בעיירה Hasting ("הסטינג") המרוחקת כ-85 ק"מ מלונדון, ומציע 3 קומות עם 4 חדרי שינה. הבית שימש בעבר כפונדק (מישהו אמר פונדק שלושת המטאטאים?) וקודם לבעלים הנוכחיים, היה שייך למאייר ספרי הילדים הנודע, קוונטין בלייק.

צפו בסרטון מהבית הקסום

כאמור, הבית שופץ ועוצב מחדש על ידי בני הזוג, המעוניינים כעת, נוכח גילם המבוגר ו-"נסיבות משפחתיות" אחרות כפי שנכתב בכתבה, לעבור לדירה קטנה יותר.

"כפי שקורה בלונדון, גם בישראל הצעירה גוברת המודעות לחשיבות של שימור מחמיר לבניינים בעלי ערך היסטורי, אדריכלי ותרבותי. דוגמה לכך היא בנייני הבאו-האוס (העיר הלבנה) ובנייני הטמפלרים בשרונה", מוסיף עו"ד גיא משיח.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully