וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט ההתחדשות ברמת גן יוצא לדרך: כולל מגדל בן 30 קומות

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 11:41

חברת ICR מודיעה כי פרויקט ההתחדשות שהיא מקדמת ברמת גן הגיע לחתימת הרוב הדרוש. התוכנית כוללת פינוי של כ-140 דירות ישנות ב-8 מבנים, עבור מגדל בן כ-30 קומות, 7 בניינים בני 9 קומות, ו-343 דירות חדשות סה"כ

הדמיה למתחם פרוג ברמת גן. זייתוני 3d,
הדמיה למתחם פרוג ברמת גן/זייתוני 3d

חברת ICR ישראל קנדה ראם החזקות, בניהולו של מורדי שבת, מודיעה היום (א') על הגעה לרוב הדרוש של 67% במסגרת תכנית התחדשות עירונית שהיא מקדמת במתחם פרוג ברמת גן, לבניית 343 דירות חדשות.

מדובר במתחם גדול ומתפתח בצפון העיר רמת גן, בשכונת חשמונאים, סמוך לגבול עם גבעתיים, המתפרש על פני שטח של 10 דונם. שם עתידה החברה לבנות שכונה חדשה הכוללת כ- 343 יח"ד המקיפות פארק גדול, המוביל אל שטחי הציבור הקיימים והעתידיים בשכונה, וכן שטחי מסחר.

התוכנית של ICR, במתווה של פינוי בינוי, מתפרסת על שטח של כ-10 דונם וכוללת פינוי של כ-140 דירות ישנות ב-8 מבנים, עבור הקמת מגדל בן כ-30 קומות ועוד בנייה מרקמית של 7 בניינים בני 9 קומות, וסה"כ כ-343 דירות כאמור. התוכנית תכלול עירוב שימושים, ותשלב בנייה גבוהה בשילוב מרקמי, שטחי מסחר ושטחי ציבוריים. החברה מעריכה כי הכנסות בפרויקט יעמדו על 680 מיליון שקל, כאשר הרווח הגולמי הצפוי עומד על 138 מיליון שקל.

מה יקבלו בעלי הדירות הישנות?

במסגרת העסקה, בעלי הדירות הישנות בשכונה צפויים לקבל דירות חדשות ומרווחות, בבניינים חדשים אשר ייבנו במתחם ויביאו לשיפור משמעותי באיכות חייהם. התמורה לדיירים עומדת על 16 מ"ר תוספת שטח לדירה הקיימת, מחסן, חניה רגילה ומרפסת.

לחברת ICR נוכחות נוספת בעיר רמת גן, נכון להיום החברה מקדמת פרויקט ברח' רש"י, במסגרתו מקדמת החברה הקמתן של 200 יח"ד, כ-800 מ"ר מסחר, מגדל 1 בן 35 קומות, ובניין מרקמי בן 10 קומות. בנוסף, החברה מקדמת פרויקט ברחוב הרא"ה, במסגרתו תבנה החברה 258 יח"ד ב-3 מגדלים, בני 25 ו-15 קומות.

מורדי שבת, מנכ"ל ICR: "על אף הימים המורכבים, הקשים והמאתגרים בהם אנו נמצאים מאז אירועי השבעה באוקטובר, חברת ICR פועלת כדי להישאר בתנופה של עשייה, לצד פעילות יזמית ענפה. ICR רואה בתחום ההתחדשות העירונית פוטנציאל רב ומנוע צמיחה מרכזי בתחום הנדל"ן בארץ, ובהתאם פועלת כדי להרחיב ולבסס את פעילותה בתחום זה. המתחם ברחוב פרוג ברמת גן ממוקם בשכונת חשמונאים, הנחשבת לאחת השכונות האיכותיות והמבוקשות של העיר, בצמידות לגבול עם שכונת בורוכוב בגבעתיים, מתחם הבורסה ברמת גן ומחלף ארלוזורוב בתל אביב".

את הדיירים מייצג עו"ד אלי אשל, שותף וראש מחלקת התחדשות עירונית בבמשרד AYR - עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות'. אדריכל ומתכנן הפרויקט - קיקה ברא"ז אדריכלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully