וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשני ומרהיב: העיצוב אושר, כך יראה המגדל הגבוה בארץ

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 10:04

התקדמות משמעותית בפרויקט המשולש בבורסה ברמת גן, המציע הקמת 3 מגדלי ענק בעירוב שימושים, ביניהם את המגדל הגבוה בארץ. בין היתר, המתחם יכלול מגורים להשכרה ארוכת טווח, משרדים, מסחר ומעונות סטודנטים. מתי יהיה מוכן?

מתחם המשולש בבורסה ברמת גן. עיריית רמת גן,
מתחם המשולש בבורסה ברמת גן/עיריית רמת גן

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה, בישר אמש (ד') כי אושר העיצוב של מתחם המשולש בבורסה ברמת גן - שעתיד לכלול 3 מגדלי ענק של 60, 72 ו-111 קומות, על פינת גשר ההלכה וכביש איילון.

הפרויקט, של היזמיות ישראל קנדה וב.ס.ר, שיפיח חיים במתחם הבורסה וישנה את פני האזור כולו, יכלול עירוב שימושים של דיור להשכרה ארוכת טווח, מעונות סטודנטים, תעסוקה, מסחר ושטחים ציבוריים. היקף השטחים שייבנו - יותר מ-200 אלף מ"ר.

כמו כן, בתכנון האדריכל רפאל דה לה פונטיין, נחשב הפרויקט כגדול בישראל (פי 2 מעזריאלי) ואחד מהגדולים והחדשניים בעולם. הבניינים יבנו בתקן הירוק, המתקדם והמחמיר בעולם ליד פלטינום ויהיה סופר סביבתי ויעיל אנרגטית.

כרמל שאמה מציין כי צפי השלמת העבודות, שכבר החלו, הוא 2029.

דירות המגורים בפרויקט יושכרו לתקופה של לפחות 20 שנה בשכר דירה מפוקח. 25% מהדירות מיועדות להשכרה לזכאים במחיר מופחת. קנדה ישראל וב.ס.ר כבר דיווחו לאחרונה על מכירת 15 קומות בפריסייל במגדל של ה-60 קומות, אשר נמכרו במחיר של 28 אלף שקל למ"ר, 72 קומות להשכרה ארוכת טווח ומגורי סטודנטים וכן 100 קומות למשרדים ומלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully