וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחת קורת גג אחת: 100 יועצי משכנתאות השתתפו בכנס השנתי של מזרחי טפחות

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 17:58

בנק מזרחי טפחות מסכם שנה במשכנתאות בכנס שערך לחברי "הנבחרת" - מועדון יועצי המשכנתאות הנבחרים. בכנס שנערך במתחם האירועים לאגו בראשון לציון, נשא דברים דרור פלדמן, מנהל זרוע המשכנתאות במזרחי-טפחות, ואמר כי הצפי הוא לעליות מחירי הדיור

אופיר פאר יועץ משכנתאות. ShutterStock
אופיר פאר יועץ משכנתאות/ShutterStock

זרוע המשכנתאות של בנק מזרחי טפחות קיימה כנס מקצועי מיוחד לסיכום שנת 2023 בשוק המשכנתאות והנדל"ן, שאליו הוזמנו כ-100 יועצי משכנתאות מובילים, חברי "הנבחרת" שאיתם הבנק עובד בשיתוף פעולה הדוק. בכנס שנערך במתחם האירועים לאגו בראשון לציון, נשאו דברים דרור פלדמן, מנהל זרוע המשכנתאות במזרחי-טפחות וסגניתו שרון בן יהודה. חתם את הכנס איש התקשורת חנוך דאום.

בדבריו ציין דרור פלדמן, כי המפגש נועד כדי לצייד את נבחרת היועצים והבנקאים, בידע וכלים אשר יוכלו לסייע להם במתן מענה מקצועי ללקוחות, אשר מתעניינים ברכישת דירה או שכבר נמצאים בתהליך רכישה בתקופה מאתגרת זו. "פתחנו את שנת 2024 בהחלטה של בנק ישראל להוריד את הריבית במשק ברבע אחוז, ולהוציא לדרך, הלכה למעשה, את היפוך המגמה בתחום הריבית. התעוררות הביקושים מצד אחד, והיצע נמוך בשוק הדיור מצד שני - בשל הירידה המתמשכת בהתחלות הבנייה לאורך כל שנת 2023, והשפעות המלחמה על המשק בכלל וענף הבנייה בפרט, צפויים לייצר לחץ על מחירי הדיור ואף לעליות מחירים, במיוחד באזורי הביקוש", אמר פלדמן.

בסיום הכנס, חולקו למשתתפים פריטי שי אשר נרכשו מעסק בדרום, כחלק מפעילות "כתום ישראל" שהבנק מקדם, על מנת לתמוך בבעלי עסקים מהדרום ומהצפון שנפגעו משמעותית מאז פרצה המלחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully