וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפיצת אנרגיה: מאות עמדות טעינה לרכבים חשמליים יוצבו בקניוני עופר

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 17:27

מליסרון, המחזיקה בין היתר בקניוני עופר, חתמה עם החברות סקאלה אנרגיה ו-EV-EDGE על הסכמים להקמת מאות עמדות טעינה לרכבים חשמליים - במשרדים ובקניונים שבבעלותה

מכונית חשמלית. ShutterStock
מכונית חשמלית/ShutterStock

מליסרון מודיעה היום (ד') כי חתמה עם החברות סקאלה אנרגיה ו-EV-EDGE על הסכמים להקמת מאות עמדות טעינה לרכבים חשמליים במשרדים ובקניונים שבבעלותה. עמדות הטעינה יאפשרו טעינה מהירה או אולטרה מהירה לבחירת הצרכן. העמדות יפרסו החל מהרבעון הראשון של השנה ובמהלך שנת 2024. תקופת ההסכמים - 10 שנים

ההסכמים שנחתמו עם החברות סקאלה אנרגיה ו-EV-EDGE, הינם חלק ממהלך נרחב של מליסרון לקדם ולעודד שימוש באנרגיה ירוקה בנכסיה לשם הפחתת פליטות פחמן, וכן להרחיב את מגוון השירותים הניתנים בקניונים עבור קהל הלקוחות.

הקמת העמדות תחל בקניונים הגדולים ביניהם עופר הקיריון, עופר רחובות ועופר רמת אביב, ובהדרגה ביתר הנכסים, עד לפריסה מלאה של רשת עמדות טעינה שתהייה מהגדולות בארץ ותמנה לפי הערכות החברה כ-300 עמדות טעינה.

כמו כן, עמדות הטעינה יחוברו לאפליקציית MY OFER, ולמשתמשי האפליקציה יתאפשר להתחיל ולסיים טעינה, לבצע מעקב אחר התקדמות הטעינה, וכן לקבל הטבות ומבצעים לטעון את רכביהם בקניון.

קניון עופר הקריון. שירן דוידוב,
קניון עופר הקריון/שירן דוידוב

איתי בניאן, סמנכ"ל פיתוח עסקי וחדשנות במליסרון: "מליסרון גאה לקדם בנכסיה שימוש באנרגיות ירוקות, לצד מתן שירות איכותי, נוח וידידותי לסביבה, לשוכריה ולמבקריה בקניונים ובמשרדים. ההסכמים שנחתמו עם סקאלה אנרגיה ו- EV-EDGE, שתי חברות מובילות ומתקדמות בתחום, יאפשרו את הקמתה של רשת עמדות טעינה מהגדולות והטובות בארץ, בנכסי החברה."

שרגא כץ, מנכ"ל חברת EV-EDGE: "אני מודה למליסרון על הבעת האמון והבחירה בנו, ומשוכנע ששיתוף הפעולה בין החברות יאפשר להעניק למבקרים בקניוני מליסרון ובמשרדיה חוויית טעינה מהירה נוחה ומתקדמת.. EV-EDGE הינ=D7 מחל=D7צות תחום טעינת הרכב החשמלי בישראל ומאז הקמתה צברה ידע וניסיון רב בשוק שנמצא בראשית דרכו, וביססה את עצמה כמובילה בשוק זה בישראל."

מנכ"ל סקאלה אנרגיה, אורי פייגין: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה האסטרטגי עם חברת מליסרון. שיתוף פעולה זה מהווה אבן דרך חשובה בתהליך הצמיחה המואץ של סקאלה, בפריסת עשרות עמדות טעינה מהירות ואולטרה מהירות ברשת הציבורית שלנו בישראל. סקאלה רואה במליסרון שותפה אמיתית וגאה להיות חלק מהקידמה והחדשנות בחוויית הקניה במתחמים המובילים בישראל שברשותה."

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully