וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גשם החזקות מכריזה על שורת מינויי בכירים בעמדות מפתח

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 15:05

גשם החזקות מדווחת על 4 מינויים בכירים בחברה, בתפקידים הבאים: אדריכלית ראשית וסמנכ"לית תכנון ורישוי, סמנכ"ל הנדסה, סמנכ"ל פיתוח עסקי וסמנכ"ל מכירות של החברה

גשם החזקות. יח"צ,
גשם החזקות/יח"צ

בשבוע שעבר דיווחה גשם החזקות על סיכום פעילות המכירות השנתי. על פי הדיווח, החברה מכרה במהלך שנת 2023 כ-1,490 דירות ויחידות משרדים ומסחר בשווי מכירות כולל של כ-1.290 מיליארד שקל (פלוס מע"מ) - מתוכן פרויקטי משרדים ומסחר באונו סנטר שבבקעת אונו, כורדני Square שבקרית מוצקין ובמגדל התחנה שבעכו צפון ועוד.

כעת, מודיעה החברה על שורת מינויי בכירים בעמדות מפתח:

אדריכלית קרן זילברשטיין בעלת תואר ראשון מהפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים בטכניון, בעלת תואר מגיסטר במסלול ישיר לדוקטורט בפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים בטכניון ובימים אלה משלימה לימודי דוקטור מונתה לאדריכלית ראשית וסמנכ"לית תכנון ורישוי של החברה.

בעברה כיהנה כאדריכלית הרשות וסגנית מהנדס במועצה אזורית חוף הכרמל. תחומי אחריותה כוללים ליווי ובקרה על התכנון הסטטוטורי, התכנון האדריכלי וכל נושא הרישוי בחברה. זילברשטיין מסרה כי מבחינתה התפקיד טומן בחובו זכות ואחריות גדולה, כשהאתגר הוא לתת לרוכשי הדירות גם דירה שהיא מתוכננת בסטנדרט גבוהה וגם סביבת מגורים איכותית.

אסף ערד (42) מהנדס אזרחי מונה לסמנכ"ל הנדסה וחבר הנהלה של החברה ויהיה אחראי על ניהול מחלקת התכנון והביצוע, ליווי פרויקטים משלב הייזום עד למסירה של אלפי יחידות דיור, מסחר ותעסוקה ו-800 חדרי מלון.

בתפקידו הקודם עבד במשך כ-16 שנה בחברת ניצן ענבר ניהול פרויקטים כאשר בשנת 2018 הפך לשותף ומנהל של סניף צפון וכלל פעילות של ליווי פרויקטים בהיקפים של מאות מיליוני שקלים.

ערד מסר: "לאחר כמעט שני עשורים בחברת ניהול פרויקטים , אני שמח להתחיל בדרך חדשה בחרת גשם החזקות, חברה מקצועית ואיכותית , שמשקפת את הערכים שגדלתי עליהם , בין היתר על בניית הארץ ויישובה, והנדסה פורצת דרך" .

פרויקט "נוף בראשית" בדימונה. גשם החזקות,
פרויקט "נוף בראשית" בדימונה/גשם החזקות

אסף וזאנה (39) מהנדס תעשיה וניהול, בוגר הטכניון, מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי וחבר הנהלה ויהיה אחראי על ניהול מחלקת מכרזים, מימון וליווי פרויקטים משלב ייזום מכרז ועד למסירה של אלפי יחידות דיור, מסחר ותעסוקה ו-800 חדרי מלון.

אחרי 9 שנים בחברת "דניה סיבוס" במסגרתה ביצע תפקידים שונים, ביניהם; מנהל התחום היזמי וראש צוות בקרה, בשנת 2021 עבר "לגשם החזקות" לתפקיד מנהל פיתוח עיסקי ומימון. במהלך כהונתו זכתה גשם במספר רב של פרויקטים בהיקפים של מיליארדי שקלים. בין האתגרים עמם יתמודד: הגדלת צבר החברה בפרויקטי ייזום, התחדשות עירונית, עסקאות קומבינציה ועסקאות ייזום מורכבות.

אור סהראי (31) שמאי מקרקעין וכלכלן מונה לסמנכ"ל מכירות, מנהל פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית, וחבר הנהלה בחברה.

סהראי הגיע לחברת גשם אחרי חמש שנים בקבוצת ערך נכסים ופיננסים במסגרתם ניהל את מחלקת שמאות מקרקעין וייזום. הוא יהיה אחראי על ניהול תחום המכירות והשיווק, קידום וליווי פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית משלב הייזום עד למסירה של אלפי יחידות דיור, מסחר ותעסוקה.

מהחברה נמסר: גשם החזקות נמצאת בתקופת צמיחה נרחבת על אף שאנו נמצאים בעיצומה של תקופה מאתגרת ואינטנסיבית. אנו מברכים על שורת מינויים חדשה של אנשי מקצוע מהטובים ביותר שקיימים כיום בשוק ובתעשייה ואנו סמוכים ובטוחים שהם יתרמו רבות מהידע והניסיון שלהם ויחד, נוביל את פעילות החברה לשיאים חדשים.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully