וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע אש: שלמו 5 מיליון דולר על וילה - וקבלו מטוס קרב במתנה

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 16:02

לחלקנו יש גמדים בגינה, ולאחרים יש מטוסי קרב: בעל אחוזה בבריטניה מעמיד את ביתו למכירה ומציע עסקת חבילה אטרקטיבית לרוכשים - כאשר בחצר הבית עומד מטוס קרב נדיר בגובה 14 מטר שהוצא משימוש, אחד משמונה אחרונים שנותרו

אחוזת ענק בבריטניה עם מטוס קרב בחצר. Savils, אתר רשמי
אחוזת ענק בבריטניה עם מטוס קרב בחצר/אתר רשמי, Savils

בית עם מטוס בחצר זה כבר לא בשמים: במידה ויש לכם 5 מיליון דולר ותמיד חלמתם על אחוזת ענק עם מטוס סילון אמיתי בחצר - מצאנו לכם את העסקה המושלמת.

בכתבה שהתפרסמה אתמול בניו-יורק פוסט, מוצע למכירה מטוס סילון Harrier II (הארייר 2) בגובה 14 מטר שהוצא משימוש - אחד משמונה שנותרו בעולם - כעסקת חבילה ביחד עם אחוזת ענק בת 750 מ"ר באנגליה עם שישה חדרי שינה, תמורת 3.95 מיליון פאונד, השווים כ-5 מיליון דולר.

בכתבה נכתב כי פיטר רובינסון, בן 56, תיאר את מטוסו האהוב ל-"טיימס בריטניה", כ-"גמד גינה" שיושב בחצר שלו מאז שקנה אותו ב-2015. כמו כן, נראה כי מטוס הסילון המסיבי הוא רק אטרקציה אחת על גבי 10 דונם של שטחים, הכוללים גנים מקושטים.

אחוזת ענק בבריטניה עם מטוס קרב בחצר. Savils, אתר רשמי
אחוזת ענק בבריטניה עם מטוס קרב בחצר/אתר רשמי, Savils

מדוע למכור נכס שכזה, אתם בטח שואלים את עצמכם. התשובה של רובינסון, כפי שהיא מצוינת בכתבה, היא שלמרות האובססיה שלו למטוסי סילון והחלום שהתגשם, שני ילדיו יגדלו בקרוב, ואין לו צורך בבית כל כך גדול, ועליו יהיה לעבור לבית קטן יותר, בו אין מקום למטוסי סילון בגודל שכזה.

לשאלה הבאה שלכם, איך מניידים מטוס שכזה, שהוצא משימוש, עד לחצר הבית, הוא משיב: "זה הגיע על שתי משאיות מפרקיות - וזה היה הרבה יותר עצום ממה שדמיינתי. גוף המטוס נכנס על משאית אחת, וכשזה הגיע מעבר לפינה והפך לאחוזה, פתאום חשבתי שקניתי קונקורד כי הוא נראה כל כך גדול. חשבתי: 'אלוהים אדירים, מה עשיתי?'".

רובינסון מספר כי צרותיו רק החמירו כאשר לוח המטוס נפל מהמשאית ללא ידיעת הנהגים, ועד שהבחינו בכך התנועה נעצרה למשך שעתיים בשני הכיוונים. "כולם הסתכלו על העב"ם הזה שעל הכביש המהיר, הניחו שזו דלת של מטוס, אבל לא היה להם מושג מאיפה זה", אמר.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
אחוזת ענק למכירה בבריטניה עם מטוס קרב בחצר. Savils, אתר רשמי
אחוזת ענק למכירה בבריטניה עם מטוס קרב בחצר/אתר רשמי, Savils

עם התוכניות כאמור לעבור למקום קטן יותר, רובינסון אומר שהעברת הסילון על פני שערי הברזל, היצוק והחומות של האחוזה בחזית השביל יהיה כמעט בלתי אפשרי. על כן, במקום לנסות להזיז את המטוס הענק פעם נוספת, רובינסון אומר שהחליט להציע את המטוס הייחודי עם הנכס - "אני לא מבקש מהקונה לשלם אגורה יותר מהמחיר המבוקש של 3.95 מיליון ליש"ט, הן עבור הבית והן עבור פיסת ההיסטוריה".

בעוד שמטוס ענק התופס את הגינה של הבית אינה הבשורה האדריכלית החדשה, רובינסון מציין שאם הבעלים החדש יעשה את טעות חייו ויבחר לוותר עליו, הוא ימצא דרך להעביר אותו - לתרום אותו למוזיאון או לשמור עבור משפחתו. "זה ישמח את הבן הבכור שלי, הוא לא היה רוצה שאני אפטר מהמטוס", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully