וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביחד לעד: הלוחמים שגדלו ונקברו יחד - יונצחו בשני פרויקטים צמודים

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 15:45

רס"ן אריאל בן משה ז"ל שנפל בקרב מול מחבלים ב-7 באוקטובר נקבר ליד חברו הטוב איתו למד בפנימייה הצבאית, ארז שגיא ז"ל, אשר נפל בצוק איתן. כעת, הם יונצחו בשני פרויקטים צמודים של חברת שתית

תמונה מהתיכון: שגיא ז"ל (מימין) ובן משה ז"ל. פייסבוק, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תמונה מהתיכון: שגיא ז"ל (מימין) ובן משה ז"ל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, פייסבוק

רס"ן אריאל בן משה ז"ל, מפקד פלוגה בסיירת מטכ"ל ובוגר הפנימייה הצבאית בריאלי בחיפה, נפל ב-7 באוקטובר הארור בקרב מול מחבלים בקיבוץ רעים. חברו הטוב ביותר מהפנימייה הצבאית היה סמל ארז שגיא ז"ל, שנפל 9 שנים קודם לכן בצוק איתן.

באופן מצמרר, בעמוד הפייסבוק של בן משה, ניתן לראות כי תמונת הפרופיל שלו היא תמונה משותפת שלו ושל ארז ככל הנראה מימי הפנימייה, ותחתיה כתב "מאז ולתמיד עם ארז שגיא".

כיום, שני החברים הטובים שחלקו את אותו החדר בפנימייה הצבאית ולא נפרדו לרגע, קבורים זה לצד זה, ובקרוב יונצחו בשני פרויקטים סמוכים של חברת שתית: פרויקט "ארז הצפון" ובצמוד אליו - "מגדלי אריאל". שני הפרויקטים ממוקמים בנהריה, במרחק של כמה מאות מטרים זה מזה.

היוזמה היא של שלום שטרית, בעלי חברת הבניה שתית, שהחל להקדיש את שמות הפרויקטים החדשים של החברה על שמות נופלי מלחמת עזה. ההורים והמשפחות של הנופלים מאוגדים עד בכי עם כל טקס שכזה. לשם בחירות השמות של הפרויקטים שיקראו ע"ש נופלי ישראל - הוקמה ועדה מיוחדת מטעם החברה, היוצרת קשר עם המשפחות במטרה לקבל את אישורם ולהזמינם לטקס הקדשה.

שטרית עצמו מאז השביעי באוקטובר מוצא עצמו עם טראק פוד וצוות ענק עושים על האש לחיילי צה"ל בכל היחידות הלוחמות. את עובדיו הוא מעודד ללכת ולבקר בבתי חולים ולסעוד פצועים בשעות העבודה. חברת שתית מאכילה מאות חיילים בכל יום, בשלושה מוקדים שונים בדרום ובצפון.

‎לדברי שטרית, "הדבר אולי החשוב מכל הוא לייצר הטבות מיידיות לחיילים, שעושים ימים כלילות בהגנה על המדינה. המגזר הזה לא טופל מספיק, וכעת יותר מתמיד צריך לפנות משאבים ולייצר עבורם תנאים והטבות משמעותיות שיאפשרו להם לרכוש דירה. בנוסף, חייבים לדרוש מהנגיד או ממשלה להוריד ריבית למשכנתאות לכל מי שמשרת בצה"ל. הבנקים מרווחים מיליארדים, אז שלא ירוויחו ממשרתי המילואים והצבא".

"שתית ממשיכה להיות בית ישראלי אמיתי ולהשקיע בעם ישראל. בימים אלו החברה פועלת בכמה צעדים לחיזוק הצבא ולעזרה בהקדשת זכר הנופלים על הגנתה. במסגרת זו, הוחלט כי כל 20 הפרויקטים ששתית עתידה לבנות בשנה הקרובה, בחיפה, נהריה, ירושלים, באר שבע, תל אביב, קרית ביאליק ועוד - יקראו על שמות גיבורי ישראל ז"ל, שחירפו נפשם לשם הגנה על המולדת", מסכם שטרית.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully