וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה בעולם הרפואה? נדל"ן מדיה חתמה על הסכם שותפות חדש ומסקרן

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 15:20

קבוצת נדל"ן מדיה מכריזה על הצטרפותה לעולם הבריאות, ונכנסת כשותפה במרכז הרפואה הייחודי בחדרה, המדיקל וילג', שמאגד תחת קורת גג אחת עשרות מכוני בריאות לצד רופאים מומחים מובילים מכל התחומים

מדיקל וילג', מול החוף חדרה. יח"צ,
מדיקל וילג', מול החוף חדרה/יח"צ

קבוצת נדל"ן מדיה ממשיכה להתרחב ומכריזה היום (א') על כניסתה לעולם הבריאות - דרך חתימה על הסכם שותפות במרכז הרפואה הייחודי, מדיקל וילג', שמביא בשורה לעולם הרפואה בחדרה והסביבה, ובישראל בכלל.

המרכז, שממוקם במתחם מול החוף בחדרה ומשתרע על פני שטח עצום של 1,500 מ"ר, מאגד תחת קורת גג אחת עשרות מכוני בריאות במגוון תחומים, לצד רופאים מומחים מובילים, קביעת תורים מהירים, שירותים רפואיים מתקדמים עם ציוד רפואי בחזית הטכנולוגיה ועוד.

בנוסף, גם מיקומו של המרכז הרפואי, על כביש החוף בין חיפה לתל אביב, סמוך לתחנת הרכבת חדרה-מערב, מאפשר נגישות גבוהה ללקוחות הרפואה הפרטית והציבורית מכל חלקי הארץ.

המרכז החדשני מציע ייעוץ, בדיקות וטיפולים רפואיים מתקדמים בכל התחומים תחת קורת גג אחת, באמצעות רופאים בכירים מכלל קופות החולים, בין היתר: רפואת עיניים, אא"ג, סחרחורות ושיווי משקל, עור ואסתטיקה, רפואת שיניים ועוד. במרכז קיימים 7 מנהלי מחלקות בבתי החולים, 3 מכונים, 27 חדרי רופאים, עשרות רבות של רופאים מומחים ועוד.

טקס החתימה על הסכם השותפות בין נדל"ן מדיה למדיקל וילג'. יח"צ,
טקס החתימה על הסכם השותפות בין נדל"ן מדיה למדיקל וילג'/יח"צ

לדברי אלי ויצמן, בעלי המרכז הרפואי המדיקל וילג', בירך על השותפות, וביקש למסור כי "שיתוף הפעולה עם קבוצת נדל"ן מדיה יסייע להפיץ את החדשנות שמציע המדיקל וילג'. אני מודה לישראל פסטרנק על הנכונות להביא את השלב הבא בעולם הרפואה בישראל. אין לי ספק שמדובר בשיתוף פעולה מוצלח שיניב פירות רבים עבור תושבי חדרה והסביבה, ותושבי ישראל כולה".

בצילום מימין בטקס החתימה: ליאת פסטרנק מנכ"לית, נדל"ן מדיה; עודד תורג'מן, הבעלים של הוילג' וחברת אמירי גן; אלי ויצמן, בעלי המרכז הרפואי; ישראל פסטרנק, יו"ר נדל"ן מדיה.

נאחל להם בהצלחה!

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully