וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקריאה להשבת החטופים: חזית הבניין בכיכר המדינה נצבעה צהוב

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 11:30

חברת הבנייה דמרי, בשיתוף הדיירים, החליטו ליצור מייצג תמיכה במשפחות החטופים על קירות בניין בכיכר המדינה, האמור להיהרס בעוד כחודש לקראת פרויקט פינוי-בינוי. חזית הבניין נצבע בצהוב עם הכיתוב Bring them home now

משה שרת 60 בתל אביב. י.ח דמרי,
משה שרת 60 בתל אביב/י.ח דמרי

"לפני שמתחילים בהריסת הבניין, יש לנו משהו להגיד": לאות הזדהות עם משפחות החטופים והקריאה להשבתם הביתה - חברת דמרי בעיר, בשיתוף עם דיירי בניין המועמד להריסה ברחוב משה שרת בתל אביב, יזמו מחווה מרגשת וצבעו בצהוב את קירותיו החיצוניים של הבניין עם הכיתוב Bring them home now.

הבניין המדובר צפוי לעבור הריסה בעוד כחודש במסגרת התחדשות עירונית בעיר. עד אז, יתנוססו בבולטות המילים המזוהות עם הקריאה להשבת החטופים, לצד עשרות סרטים צהובים שנקשרו סביב הבניין, כדי לעורר מודעות. דיירי הבניין, בשיתוף צוות החברה, גם תרמו ריהוט ומוצרי צריכה מהדירות המפונות, לטובת חיילים ותושבים מפונים.

במסגרת פרויקט ההתחדשות החברה תקים במקום 8 הדירות בבניין הישן - בניין יוקרתי בן 8 קומות ו-22 דירות, ביניהן דירות פנטהאוז מיוחדות, בתכנון האדריכל יניב פרדו ואלברט אסקולה.

אסף ניר, מנכ"ל דמרי בעיר: "בשנה האחרונה חשבנו על דרכים לרתום מבנים המיועדים להריסה לרווחת הציבור, ומפרוץ המלחמה היה לנו ברור שמחובתנו לנצל את הנדל"ן שבידינו, כדי לעורר מודעות ולגייס את כל המשאבים כדי לתמוך במשפחות החטופים, המפונים והחיילים".

"מאז פרוץ המלחמה, חברת דמרי משכנת מאות חיילים מגדוד 13 של גולני במתחם שהקצתה עבורם והתגייסה לספק ולתרום מכשירי רפואה, ביגוד למפוני יישובי הדרום והצפון, ציוד צבאי, מכונות כביסה, מטענים ניידים, מזון, משחקים וציוד רב נוסף ליחידות, בתי החולים ועוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully