וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על טהרת היין: מה מתוכנן במלון החדש שצפוי לקום בזכרון יעקב?

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 18:17

ב-35 מיליון שקל: חברת המלונות שבבעלות "שתית" זכתה במכרז להקמת מתחם אירוח ייחודי לישראל בזכרון יעקב, הכולל יקב עם מרכז מבקרים, פארק אמנים וסדנאות לצד שטחי מסחר ופנאי, ריאות ירוקות ואטרקציות נוספות

חקלאי מחזיק אשכול ענבים. ShutterStock
חקלאי מחזיק אשכול ענבים/ShutterStock

מלון ויקב: חברת מ.מ.ש מלונות בוטיק, שבבעלות חברת "שתית", מכריזה היום (ה') על זכייתה במכרז להקמת מתחם אירוח ייחודי ויקב בזכרון יעקב. המכרז משתרע על שטח של 13,841 מ"ר, בחלקו הדרום המזרחי של יישובי הברון. מחיר הזכייה עומד על כ-2.85 מיליון שקל ומחיר הפיתוח על כ-4.81 מיליון שקל. סך כל היקף הפרויקט מוערך בכ-35 מיליון שקל.

על פי התכנון, החברה תקים מתחם אירוח יוקרתי על שטח של כ-5.5 דונם, שיכלול יקב, מרכז מבקרים, שטחי מסחר ופנאי, ריאות ירוקות ואטרקציות ייחודיות. החברה צופה כי המתחם עתיד להוות מוקד משיכה ייחודי במינו בסמוך לאחד מאוצרות הטבע היפים שיש לישראל להציע, ובניהם נקודת תצפית מרהיבה, פארק אומנים ייחודי הכולל סדנאות אומנות, יקבי יין, מדרחוב עם דופן פעילה ועוד.

כמו כן, המתחם ייהנה מרשת הקשרים שהוקמה ע"י מערך השיווק והמכירות של חברת מ.מ.ש מלונות שבבעלותה עוד 2 בתי מלון: מלון קדם במורדות יערות הכרמל, ומלון "וילה כרמל", הממוקם בכרמל, בחיפה. החברה תעמיק ותפתח את השת"פ עם מפעילי אטרקציות נוספים מעבר לקיימים במתחם.

לדברי שלום שטרית, בעלי מ.מ.ש מלונות בוטיק וחברת שתית, "אנחנו ממשיכים להשקיע באירוח בצפון, ושמחים מאוד לפתח מתחם ייחודי שלא נראה כמוהו באזור, ולהמשיך לפתח את הארץ. הזכייה במכרז היא טבעית, ומהוות המשך התפתחות של החברה גם בתחום המלונאי", הוסיף.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully