וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

167 מיליון שקל: ביקושים גבוהים לאג"ח של דוניץ-אלעד

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 15:58

דוניץ-אלעד פותחת את 2024 עם גיוס מוצלח: החברה זכתה לביקושים גבוהים של כ-167 מיליון שקל בשלב המוסדי של הנפקת אג"ח, מתוכם גייסה 57,750,000 שקל בתשואה שנתית שקלית של 5.63%

הפרויקט של דוניץ-אלעד בדרך השלום בתל אביב. הדמיה - אלכס לובימוב,
הפרויקט של דוניץ-אלעד בדרך השלום בתל אביב/הדמיה - אלכס לובימוב

חברת הנדל"ן דוניץ- אלעד מדווחת היום (ה') כי השלימה בהצלחה את הנפקת אגרות חוב, בדרך של הרחבת סדרת אג"ח ב'. החברה זכתה לביקושים גבוהים בסך כ-167 מיליון שקל ומתוך כך גייסה סכום של 57,750,000 מיליון שקל המקסימום על פי תנאי שטר האג"ח, בתשואה שנתית שקלית של 5.63%.

אגרות החוב מסדרה ב' לא צמודות למדד ובמח"מ של כ- 1.9שנים, כאשר מועד הפירעון הסופי של אגרות החוב יהיה בחודש דצמבר 2026.

בעקבות ביקושי היתר שנרשמו בהנפקה, נקבע לאיגרות החוב מחיר מינימאלי המשקף תשואה שנתית ש"חית )לא צמודה) של כ-5.63% המשקפת מרווח של כ-1.8% מעל האג"ח הממשלתית הרלוונטית.

רונן יפו, מנכ"ל דוניץ-אלעד: "אני מודה לציבור המשקיעים, שהביע אמון בהנהלת החברה ובמהלכיה העסקיים, כפי שמתבטא בהשתתפות הערה בגיוס החוב הנוכחי. תמורת ההנפקה תשמש להמשך פעילותה השוטפת של החברה. נמשיך לפעול להשאת ערך לכל בעלי העניין בחברה, תוך שמירה על התנהלות פיננסית אחראית ושמרנית ולביסוס מעמדנו כחברה מובילה בתחום המגורים בישראל".

ההנפקה בוצעה על ידי האנטר קפיטל חיתום ולידר הנפקות. את דוניץ ייצגו בעסקה עורכי הדין ארנון מיינפלד ואבי קבני ממשרד ש.פרידמן אברמזון.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully