וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזו חברת השקעות נדל"ן חתמה על הסכם פרסום עם מכבי תל אביב?

עודכן לאחרונה: 10.1.2024 / 16:14

חברת נדל"ן מניב ישראלית, המתמחה ופועלת בשוק הנדל"ן האמריקאי, מדווחת כי חתמה על הסכם פרסום לשנתיים עם מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, במסגרתו יופיע שם החברה על נכסי הפרסום השונים של הקבוצה. "ההסכם נחתם על בסיס ערכים משותפים רבים"

הסכם חסות בין חברת רילקו למכבי תל אביב בכדורגל. אתר מכבי תל אביב,
הסכם חסות בין חברת רילקו למכבי תל אביב בכדורגל/אתר מכבי תל אביב

חברת רילקו השקעות נדל"ן ומועדון הכדורגל מכבי תל אביב מודיעים היום (ג') כי חתמו על הסכם פרסום למשך שנתיים, במסגרתו יופיע שם החברה על נכסי הפרסום השונים של הקבוצה. כעבור שנתיים תיבחן אופציה להמשך ההסכם.

חברת רילקו עוסקת בהשקעות נדל"ן בארצות הברית, עם מועדון משקיעים מפותח ופרויקטים אשר כוללים בעיקר בנייני משרדים, אך גם יחידות דיור ומרכזים מסחריים. החברה פועלת בחוף המזרחי של המדינה ומתמחה באיתור, ניהול והובלת נכסים מניבים, כשביוני האחרון רכשה נכסים בשווי 100 מיליון דולר בארה"ב.

לדברי מנכ"ל החברה, תומר חי: "אנחנו שמחים על מתן החסות של רילקו למועדון הכדורגל מכבי תל אביב בכדורגל, ובטוחים כי שיתוף הפעולה יצמיח שותפויות מוצלחות ומאמינים כי בסיס ההצלחה שלנו כחברה נטוע בשיתוף פעולה כנה ושקוף עם לקוחותיה המבוסס על ערכי החברה - שקיפות מלאה, אמינות ונאמנות, מצוינות ורצון להצליח, ערכים שתואמים את ערכי המועדון".

גם סמנכ"ל הפיתוח העסקי, דניאל לוי, ברך על ההסכם: "אנו שמחים שרילקו חתמה על הסכם חסות על בסיס ערכים משותפים רבים. הבחירה לחבור למועדון הכדרוגל מכבי תל אביב בייחוד בימים אלו מעידה על האמון בחוזקו של המותג וערכיו. רילקו היא בין החברות הראשונות אשר מציעות למשקיעים להשקיע יחד איתן באותן התנאים בארה"ב, אנו שמחים ומברכים על הצטרפותה של החברה לשותפים העסקיים שלנו ובטוחים כי החיבור למועדון יבנה שותפות מוצלחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully