וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתרעננת: העיר מהשרון תתחדש ב-3 מבנים ו-60 דירות

עודכן לאחרונה: 9.1.2024 / 11:18

חברת אלמוגים מדווחת על זכיה במכרז של פרויקט פינוי בינוי ברעננה בהיקף של 60 יחידות דיור ב-3 מבנים. הפרויקט כולל הריסה של 18 דירות קיימות. להערכת החברה, היתר בניה צפוי להתקבל בעוד כשנתיים

הדמיה: הפרויקט של חברת אלמוגים ברעננה. סטודיו טרהטקטורה,
הדמיה: הפרויקט של חברת אלמוגים ברעננה/סטודיו טרהטקטורה

רעננה מתחדשת: חברת אלמוגים מדווחת היום (ג') על זכייה במכרז של התחדשות עירונית בחלקו הצפוני של רח' ביאליק ובסמוך לשד' אחוזה, בה מתוכננת לעבור בעתיד מערכת להסעת המונים במטרופולין ת"א - המטרו.

במסגרת הפרויקט יהרסו 18 יחידות דיור הקיימות במתחם בשלושה בניינים ישנים - כאשר במקומם ייבנו 3 מבנים הכוללים 60 יחידות דיור חדשות. להערכת החברה, היתר בניה צפוי להתקבל בעוד כשנתיים מהיום.

עם בחירתה של חברת הבת על ידי הדיירים ובאי כוחם תפעל אלמוגים לגיבוש הסכם פינוי בינוי עם ב"כ של בעלי הזכויות בפרויקט ולאחריו תפעל להחתימם על ההסכם לעיל. במקביל, בכוונת החברה לקדם את הגשת ההיתר בפרויקט מול הוועדה המקומית ברעננה, וזאת בהתאם לתוכנית המפורטת להתחדשות בניינית.

הדמיה: הפרויקט של חברת אלמוגים ברעננה. סטודיו טרהטקטורה,
הדמיה: הפרויקט של חברת אלמוגים ברעננה/סטודיו טרהטקטורה

נזכיר כי לאחרונה דיווחה החברה על זכייה במכרז פרויקט פינוי בינוי במבואה הצפונית של בת ים של 144 יח"ד.

נוי דותן, סמנכ"לית פיתוח עסקי והתחדשות עירונית אלמוגים: "אלמוגים משקיעה מאמצים רבים באיתור וקידום פרויקטים של התחדשות עירונית. מדובר בפרויקט שצפוי לחדש את מרקם החיים ברעננה ולהשביח משמעותית את הנכס הקיים בעיר המאופיינת בביקושים גבוהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully