וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארמון בקומה ה-71: בכמה נמכר הפנטהאוז היקר ביותר בדובאי?

עודכן לאחרונה: 9.1.2024 / 16:59

שיא חדש של עושר: הפנטהאוז היקר ביותר בדובאי והשלישי בעולם כולו משתרע על 2,000 מ"ר וממוקם בקומה ה-71 של אחד המגדלים הגבוהים והיפים שנבנים כיום בדובאי ומציע בריכה אינסופית עם נוף מרהיב על העיר והמרינה של דובאי

דובאי שוברת את שיאי הפאר והעושר של עצמה: על פי עיתון ה"סאן" הבריטי לאחרונה נמכר הפנטהאוז היקר ביותר בעיר הפנטזיות, במחיר של כ-128 מיליון דולר, השווים כ-470 מיליון שקל. מדובר בפנטהאוז השלישי בערכו בעולם כולו, אחרי לונדון ומונאקו. השיא הקודם היה נמוך בכ-50 מיליון שקל.

איך נראה פנטהאוז בסכום כזה? מדובר בדירת פנטהאוז 5 חדרים החולשת על 2,000 מ"ר בקומה ה-71 של אחד הבניינים הגבוהים והיפים בדובאי הידוע בשם Como Residences ("קומו רזידנס"). הנוף מגג הבניין כמובן מרהיב ביופיו ומציע 360 מעלות של עיר, מרינה ואיך לא - של המגדל הגבוה בעולם, הבורג' חליפה. אם כל זה לא הספיק לכם, אז דירת הפנטהאוז גם תהיה מוקפת בבריכה אינסופית עם גבולות מזכוכית ושמש נצחית.

גם על המיקום לא התפשרו. הדירה, שעדיין לא נבנתה, ממוקמת באי Palm Jumeirah (פאלם ג'ומיירה) האקסקלוסיבי, ארכיפלג של איים מלאכותיים הידועים בווילות מעוצבות, מלונות יוקרתיים ומועדוני חוף עם בריכות ענק.

מגדל Como Residences

לדברי היזמים, מגדל Como Residences יהיה גורד שחקים סופר גבוה בגובה של מעל ל-300 מטר. הוא יכיל 76 דירות בלבד, החל משניים ועד שבעה חדרי שינה, ויכלול חוף חולי פרטי מוגבה ובריכה של 25 מטר (לא רלוונטית לדיירי הפנטהאוז, כאמור). בכל קומה יהיו רק שתי דירות - ואת כולן ישרתו מעליות פרטיות.

במידה ואתם מעוניינים לרכוש דירה בבניין, המחיר ההתחלתי נקבע על כ-20 מיליון שקל ומגיע כאמור עד סכום היסטרי של כ-470 מיליון שקל. פרטים בפרטי, מה שנקרא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully