וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנייה בירושלים נמשכת: היכן יוקמו 117 דירות חדשות?

עודכן לאחרונה: 8.1.2024 / 9:23

התכנית שיזמה רשות מקרקעי ישראל בירושלים אושרה להפקדה בתנאים בוועדה המחוזית לתכנון ובניה ירושלים. התכנית, המתפרשת על שטח של כ-5 דונם, מציעה כ-117 יח"ד בשלושה מבני מגורים, מוסדות ציבור, שביל ודרך ציבורית ליצירת גישה לתחנת הרכבת הקלה

הדמיה תוכנית רחוב פת קנאי הגליל בירושלים. ארי כהן מיכאל וינד אדריכלות ובינוי ערים,
הדמיה תוכנית רחוב פת קנאי הגליל בירושלים/ארי כהן מיכאל וינד אדריכלות ובינוי ערים

הועדה המחוזית לתכנון ובניה ירושלים אישרה את תכנית רשות מקרקעי ישראל בין רחוב פת לקנאי הגליל בירושלים להפקדה בתנאים. התכנית נמצאת דרומית לרחוב קנאי הגליל, צפונית לרחוב יעקב פת, מתפרשת על כ-5 דונם ועוסקת בהקמת שני מגרשי מגורים לצד מגרש למוסד ציבורי וכן שביל ודרך ציבורית ליצירת גישה לתחנת הרכבת הקלה בפינת הרחובות יעקב פת וברל לוקר.

במסגרת התכנית יוקמו שלושה מבני מגורים בהיקף של כ-117 יח"ד לצד שטח למבני ציבור עם חיבוריות וקישוריות לסביבה האורבנית באמצעות יצירת שביל הולכי רגל ודרך ציבורית המקשרים בין התוכנית לתחנת הרכבת הקלה הנמצאת בסמוך בפינת הרחובות - יעקב פת וברל לוקר.

התוכנית כוללת כ-2,700 מ"ר למגורים בשלושה מבני מגורים עם חניה תת קרקעית, כ-1,200 מ"ר למבני ומוסדות ציבור, כ-500 מ"ר למסחר, שביל הולכי רגל עם שטח ציבורי מגונן של כ-200 מ"ר ותשתית דרכים כ-800 מ"ר.

הדמיה תוכנית רחוב פת קנאי הגליל בירושלים. ארי כהן מיכאל וינד אדריכלות ובינוי ערים,
הדמיה תוכנית רחוב פת קנאי הגליל בירושלים/ארי כהן מיכאל וינד אדריכלות ובינוי ערים

התכנית תוכננה ע"י האדריכלים ארי כהן ומיכאל וינד ממשרד "ארי כהן-מיכאל וינד אדריכלות ובינוי ערים".

שקמה סיג, מתכננת מרחב ירושלים ברשות מקרקעי ישראל, בירכה על ההחלטה לאשר להפקדה את תוכנית רחוב פת וקנאי הגליל וציינה כי "מדובר בתכנית חיונית למרחב העירוני, המשדרגת את אזור תחנת הרכבת הקלה על ידי שיפור מערכת השבילים והדרכים בסביבתה והוספת יחידות דיור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully