וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשנת משבר: גשם החזקות מסכמת מכירות בלמעלה ממיליארד שקל

עודכן לאחרונה: 7.1.2024 / 16:44

גשם החזקות מדווחת על סיכום הפעילות השנתי של המכירות בחברה, ומדווחת על מכירה של 1,490 דירות ויחידות משרדים ומסחר בשווי כולל של כ-1.509 מיליארד שקל, כשמתוכן בולטים שלושה פרויקטים עיקריים

פרויקט "נוף בראשית" בדימונה. גשם החזקות,
פרויקט "נוף בראשית" בדימונה/גשם החזקות

גשם החזקות מדווחת היום (א') על סיכום פעילות המכירות השנתי. על פי הדיווח, החברה מכרה במהלך 2023 כ-1,490 דירות ויחידות משרדים ומסחר בשווי מכירות כולל של כ-1.290 מיליארד שקל (פלוס מע"מ) - מתוכן בפרויקטי משרדים ומסחר באונו סנטר שבבקעת אונו, כורדני Square שבקרית מוצקין ובמגדל התחנה שבעכו צפון.

כמו כן, מדווחת החברה על מסירה של 1,239 יחידות דיור באמצעותה ועל ידי חברות קשורות. נוסף על פעילות המכירות, החברה מדווחת על רכישה של קרקע זמינה לבנייה בצפון בת ים לבניית 54 יחידות דיור ומסחר, לצד קרקע לבניית 205 יחידות דיור במגדל העמק.

גשם החזקות. יח"צ,
גשם החזקות/יח"צ

עוד, החברה מדווחת על השלמת הרכישה שבוצעה בחודש ספטמבר האחרון יחד עם אמפא ישראל שבבעלות האחים נקש להקמת 464 יחידות דיור ומסחר בקרית גת. כפי שדווח מהחברה - הפרויקטים ימומנו על ידי בנק לאומי לישראל ובנק הפועלים.

גשם החזקות, בבעלות היזמים יוסי מזרחי ושמגר ואקנין, היא חברה יזמית ומבצעת הפועלת בכ-29 ערים ברחבי ישראל, בתחומי המגורים, מסחר, תעסוקה ומלונאות. עד כה, החברה הוציאה עסקאות נדל"ן בהיקף עשרות אלפי מ"ר, הנמצאות בשלבים שונים של תכנון, ביצוע ומסירה.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully