וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעבור שנה מהמיזוג: עו"ד צבי שוב עוזב את המשרד המשפחתי ומקים משרד בוטיק

עודכן לאחרונה: 4.1.2024 / 13:25

כעבור שנה בלבד מהמיזוג עם המשרד בו החל את דרכו, שהקים אביו ומנוהל על ידיו שלושת אחיו - עו"ד צבי שוב מודיע כי הוא חוזר לפעילות עצמאית ויעמוד בראש משרד בוטיק המטפל בלקוחות ובמקרים בתחום התכנון והבניה והנדל"ן

עו"ד צבי שוב. ליאת מנדל,
עו"ד צבי שוב/ליאת מנדל

חוזר לפעילות עצמאית: עו"ד צבי שוב מודיע היום (ה') כי הוא מסיים את פעילותו כחלק ממשרד שוב ושות', אליו מיזג לפני כשנה את המשרד בראשו עמד, וחוזר לפעילות עצמאית בראש משרד בוטיק, בו יטפל בלקוחות ובמקרים בתחום התכנון והבניה והנדל"ן.

כאמור, לפני כשנה ולאחר 17 שנים בהן פעל כמשרד עצמאי, הודיע עו"ד שוב כי ימזג את פעילות משרדו עם משרד שוב ושות' שהוקם על ידי אביו, עו"ד משה שוב, ואשר בו החל את עבודתו בתחום עריכת הדין.

משרד שוב ושות', הינו משרד עריכת דין ותיק אשר בראשו עומד אחיו של צבי, עו"ד שמואל שוב, המשמש כשותף מנהל ושלושה אחים נוספים: עורכי הדין אביעד שוב, נעמה שיף ומלי רוזנבלום, משמשים בו כשותפים.

עוה"ד שמואל שוב. יח"צ,
עוה"ד שמואל שוב/יח"צ

כך גם משרדו העצמאי הקודם של עו"ד שוב, "צבי שוב משרד עורכי דין", הפך במהלך שנות פעילותו למשרד מוביל המדורג בצמרת דירוגי עורכי הדין בתחומי התכנון והבנייה והנדל"ן.

עו"ד צבי שוב ביקש למסור כי, "השנה האחרונה הייתה שנה של עשיה מקצועית פורייה ואני מודה לאחיי על שתוף פעולה שהניב שפע הצלחות והישגים לאורך תקופה זו. כעת, בשלה השעה מבחינתי לעבור לשלב חדש של פעילות עצמאית כמשרד בוטיק במסגרתו אוכל להעניק שירות מיטבי ומקצועי ולטפל במקרים אשר יביאו לידי ביטוי את יכולותיי המקצועיות וניסיוני הרב בכל תחומי הנדל"ן - תכנון ובניה, ייצוג בעסקאות מקרקעין מורכבות, התחדשות עירונית, מיסוי מקרקעין, הליכי איחוד וחלוקה, ייצוג בפני וועדות התכנון ועוד".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully