וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק הדיור מתאושש? החברה הזו מכרה פי 2 דירות בחודש דצמבר

עודכן לאחרונה: 4.1.2024 / 11:40

חברת בניה גדולה ומוכרת מדווחת על עליה ניכרת במספר הדירות שמכרה בחודש דצמבר, בהשוואה לחודש נובמבר. האם אפשר להכריז כי מדובר בתחילתה של מגמה חדשה בשוק הדיור לקראת שנת 2024?

הפרויקט של שיכון ובינוי בויצמן 55 תל אביב. שיכון ובינוי,
הפרויקט של שיכון ובינוי בויצמן 55 תל אביב/שיכון ובינוי

שיכון ובינוי מדווחת על התאוששות ניכרת בחודש דצמבר: החברה מכרה 40 דירות, פי 2 מהדירות שנמכרו בחודש נובמבר. בחברה מסבירים כי מספר הדירות בדצמבר אמנם מעיד על התאוששות חלקית בלבד, אבל ניכר שינוי מגמה משמעותי, במיוחד בתל אביב.

"בחודש דצמבר ראינו מגמה שונה מזאת שהייתה בחודשי אוקטובר נובמבר עם התאוששות משמעותית בהתעניינות וברכישות בפועל של דירות," אומר דן מויאל, סמנכ"ל שיווק ומכירות של שיכון ובינוי נדל"ן.

"מעניין במיוחד לראות את השינוי שחל בתל אביב. כרבע מכלל הדירות שמכרנו בחודש דצמבר ממוקמות בתל אביב. אחרי שנים שראינו צינון מסוים בשוק בתל אביב, שקשור בין השאר לעבודות תשתית רבות, מחירי נדל"ן גבוהים ועוד, אנחנו רואים שינוי במגמה".

עוד מוסיף מויאל: "השינוי בכלל השוק מבוסס בין השאר על משתנים פסיכולוגיים של רצון לחזור לשגרה, וגם לגורמים נוספים שקשורים להערכות לעליית מחירים בעתיד בעקבות קיטון בהיצע הדירות, גלי האנטישמיות בחו"ל, הביקוש לדירות עם ממ"דים ועוד. תמהיל הדירות המגוון בשני הפרויקטים שאנחנו מקדמים בתל אביב הופך אותם לרלוונטיים לאוכלוסיות שונות: משקיעים, זוגות צעירים ומשפחות עם ילדים".

כמה עולה דירה בפרויקט של החברה בתל אביב?

בתוך כך הודיעה שיכון ובינוי גם שהחלה המכירה המוקדמת לפרויקט התחדשות עירונית של חברת שיכון ובינוי בתל אביב, בויצמן 55, סמוך לכיכר המדינה. הפרויקט כולל שני בניינים של 8 קומות, וסה"כ 64 דירות (41 דירות לשיווק). בפרויקט ישנם דירות של 2, 3, 4 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים ומחירן החל מ-2,950,000 שקל. האדריכל שמלווה את הפרויקט הוא משה צור והקבלן המבצע הוא סולל בונה.

כמו כן, חברת שיכון ובינוי וחברת התחדשות אורבנית קיבלו היתר בניה לפרויקט פינוי ובינוי בדרך השלום בתל אביב. הפרויקט כולל שישה בניינים, וסך הכל 204 דירות, בתמהיל מגוון של 2-5 חדרים, דירות גן ודירות פנטהאוז.

ששת הבניינים ייבנו במקום שלושה בניינים שקיימים כיום. ההריסה צפויה להתרחש עוד כחודשיים. שיכון ובינוי והתחדשות אורבנית החלו החודש בשיווק הדירות והן צפויות להימכר החל מ- 2,380,000 שקל.

אחד מיתרונותיו של הפרויקט הוא במיקומו הגאוגרפי: הפרויקט ממוקם סמוך לעזריאלי ולרכבת השלום, לפארק עידית וולפסון ולקניון גבעתיים. בלוקה אדריכלים הוא המשרד שמלווה את הפרויקט.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully