וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחיר של 4 חדרים: כמה יעלה קוטג' עם יחידת דיור להשכרה בטבעון?

עודכן לאחרונה: 3.1.2024 / 15:24

צמוד קרקע במחיר שפוי: חברת שתית מודיעה כי נותרו 5 קוטג'ים אחרונים בפרויקט שלה בשכונה הפסטורלית "צל האורנים" בטבעון. הקוטג' בגודל 172 מ"ר וכולל יחידת דיור עם כניסה נפרדת להשכרה

הפרויקט של שתית בטבעון. איבולב מדיה,
הפרויקט של שתית בטבעון/איבולב מדיה

עתודות הקרקע האוזלות במדינה, והמחירים המזנקים של צמודי הקרקע, מעלות את הביקוש לפרויקטים של צמודי קרקע ברחבי הארץ, שכן ישנה תחושה כי כבר בשנים הקרובות לא יהיו עוד כאלה.

בימים אלו משווקת חברת שתית את פרויקט "אורנית" בטבעון, המציע הקמה של 21 יחידות דיור ב-7 קומפלקסים, אשר כוללים קוטג'ים דו מפלסיים ופנטהאוז, סה"כ 3 יחידות דיור בכל קומפלקס. המחיר של קוטג' 5 חדרים מתחיל מ-3.350 מיליון שקל.

הקוטג' בגודל 172 מ"ר, דו מפלסי עם תקרות גבוהות, 5-6 חדרים, עם גינה של כ-160 מ"ר, מחסן 6 מ"ר ושתי חניות, כמו כן קיימת אופציה ליחידת דיור עם כניסה נפרדת, שתשמש להשכרה ויכולה להחזיר חלק מהמשכנתה; הפנטהאוז בגודל של כ- 162 מ"ר, יחיד בקומה עם מעלית פרטית ומרפסת של כ- 80 מ"ר, וכן מפרט טכני עשיר הכולל: מזגנים, תריסי אור איכותיים, הכנה לג'קוזי ועוד.

הפרויקט של שתית בטבעון. איבולב מדיה,
הפרויקט של שתית בטבעון/איבולב מדיה

בימים אלו מדווחת החברה כי נותרו 5 קוטג'ים אחרונים בפרויקט. מדובר על שני סוגי קוטג'ים, האחד בעל 5 חדרים בגודל 172 מ"ר, עם גינה בגודל 155 מ"ר, שעומד למכירה במחיר של 3,350,000 שקל. השני בעל 6 חדרים, עם אופציה ליחידת דיור עם כניסה נפרדת, הנמכר במחיר של 3,450,000 שקל.

לדברי שלום שטרית, מבעלי החברה: "אחרי שנים בהן הישוב הפסטורלי והיוקרתי קריית טבעון סבל מהגירה שלילית של תושבים, סוף סוף מתקיים היפוך מגמה והישוב נהנה בשנתיים האחרונות מביקושים ומדמוגרפיה חיובית. זאת, בזכות שכונת "בצל אורנים" ,השכונה החדשה אשר נבנית למרגלות הישוב, במיקום האסטרטגי והנוח ביותר".

"לאור ההיענות של הקונים, החליטה החברה להרחיב את הפרויקט ולבנות גם פרויקט יוקרתי המתאים למשפחות, משפרי דיור, ואף לזוגות מבוגרים שהילדים עזבו את הבית ורוצים לגור בפרויקט יוקרתי ומותאם לצרכיהם. רגע לפני שהמחירים עולים בכל הארץ, ניתן להנות פה מצמוד קרקע או פנטהאוז מפואר בכפר במחיר חסר תקדים", הוסיף שטרית.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully