וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

14 מיליארד שקל: עתודת הקרקע האחרונה בהרצליה קוראת למשקיעים

עודכן לאחרונה: 3.1.2024 / 10:33

1,000 יחידות דיור במגרש כולל של כ-1,200 דונמים ובעלות של כ14 מיליארד שקל: קבוצת LDB מגייסת בימים אלו משקיעים בפרויקט הרובע הצפוני הרצליה. הקבוצה רכשה יחד עם משקיעי החברה עשרות דונמים במתחם היוקרתי

חברת LDB פרויקט הרובע הצפוני הרצליה. יח"צ,
חברת LDB פרויקט הרובע הצפוני הרצליה/יח"צ

קבוצתLDB להשקעות נדל"ן ופיננסים מגייסת בימים אלו משקיעים לתוכנית הרובע הצפוני בהרצליה, הממוקמת בעתודות קרקע פנויות בצפון העיר הרצליה ובמזרח כפר שמריהו.

בשטח בו פועל המתחם, עתידה להיבנות שכונת מגורים חדשה אשר תכלול בשלביה הסופיים כ-10,000 יחידות דיור בשטח כולל של כ-1,200 דונם ובעלות כוללת של למעלה מ-14 מיליארד שקל. תוכנית זו, כבר יצאה לדרך, כאשר בשלב הראשון הוקצה מגרש של 210 דונם בו עתידות להיבנות כ-1,600 יחידות דיור.

לדברי הקבוצה, מדובר בעתודת הקרקע האחרונה בהרצליה, דבר ההופך את ההשקעה להזדמנות חד פעמית. התוכנית מקודמת בוועדה הארצית לתכנון ולבנייה של מתחמים מועדפים לדיור, אשר הגדירה את המתחם כמועדף לדיור ותאשר אותו במסלול מזורז במסגרת של 36 חודשים.

חברת LDB פרויקט הרובע הצפוני הרצליה. יח"צ,
חברת LDB פרויקט הרובע הצפוני הרצליה/יח"צ

התוכנית מתחברת לפארק הרצליה ומהווה חלק מרצף ירוק המלווה את העיר מדרום לצפון. במערב התוכנית, בין כביש מס' 20 וכפר שמריהו- מתחם כפר שמריהו מזרח המהווה המשך פתוח של הכפר על עתודות הקרקע המזרחיות. מטרת התוכנית להקים רובע עירוני חדש, הכולל תחבורה ציבורית, מסלולי הליכה ורכיבה על אופניים בצפון העיר הרצליה, וכן הקמת שכונת מגורים בבניה צמודת קרקע.

בעת שהוכרז המתחם כמתחם מועדף לדיור ובעל לוחות זמניים קצרים דרמטית, האתגר לאתר מגרשים בתוכנית היה על הגבול הבלתי אפשרי אך במאמצים אדירים בשנתיים האחרונות קבוצת LDB רכשה יחד עם משקיעי החברה עשרות דונמים במתחם היוקרתי.

הקבוצה ביצעה במהלך השנים הסכמים, במסגרתם נרכשו מאות יחידות קרקע במתחם. בימים אלו, הקבוצה מקדמת רכישת קרקעות נוספות, ישירות מבעליהן הפרטיים במתחם, כאשר ההזדמנות הנדל"נית המוצעת על ידי LDB, מאפשרת לכל אחד לרכוש קרקע בטאבו פרטי בצפון החדש של הרצליה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

תכנית הרובע הצפוני ממוקמת בעתודות קרקע פנויות בצפון העיר הרצליה ובמזרח כפר שמריהו, בין רחוב הבריגדה היהודית ודרך מנחם בגין מדרום, כפר שמריהו ממערב וכביש 531 מצפון. סך יחידות הדיור בתחום התוכנית הינו 10,000 יחידות דיור ובנוסף 700 יחידות דיור מוגן וכן שטחי תעסקה ומסחר.

בתוכנית שלושה מתחמי פיתוח ראשיים. במזרח התוכנית- מתחם "הרובע הצפוני הרצליה", במרכז התוכנית- בין הרובע הצפוני וכביש מס' 20 פארק עירוני גדול, המהווה חלק מרצף ירוק המלווה את העיר מדרום לצפון. במערב התוכנית, בין כביש מס' 20 וכפר שמריהו- מתחם כפר שמריהו מזרח המהווה המשך פתוח של הכפר על עתודות הקרקע המזרחיות. מטרת התוכנית להקים רובע עירוני חדש, הכולל תחבורה ציבורית, מסלולי הליכה ורכיבה על אופניים בצפון העיר הרצליה, וכן הקמת שכונת מגורים בבניה צמודת קרקע.

כפיר למבז בעלי קבוצת LDB: "המלחמה השהתה לרבים תוכניות בתחומים רבים. גם אני כבעל עסק וכמי שמשרת בשירות המילואים בתוככי עזה, נתקלתי באתגרים רבים בעקבות המצב ועם זאת, למרות תחזיות שונות הנוגעות לתחום הנדל"ן, תכנית הרובע הצפוני בהרצליה, יצאה לדרך ומזמנת הזדמנויות תשואה יפות לכל משקיע. זה הזמן לראות את העתיד שלכם ושל ילדיכם בצפון הרצליה, מרכז עסקים, מיקום השוכן ליד פרדסים, ריאה ירוקה במרכז המדינה".

"בדומה לעסקאות נדל"ן אחרות של הקבוצה, גם במתחם הרצליה צפון, העסקה מלווה על ידי משרד עורכי דין גדול, כאשר כל כספי ההשקעה מופקדים בנאמנות עד לרישום המגרש בטאבו פרטי על שם הרוכש או המשקיע", אומר למבז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully