וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאת המילואימניקים: "אין לכם משהו מאחד להגיד? סתמו ת'פה"

עודכן לאחרונה: 1.1.2024 / 15:30

חיילי וחיילות המילואים מריצים בימים אלו קמפיין רשתי חדש שדורש מאולפני החדשות והפוליטיקאים להפסיק להתעסק בשיסוי ופילוג בזמן שהם מקריבים את חייהם עבור המדינה; "תפסיקו לברך אותנו לחזור הביתה בשלום. תנו לנו לחזור הביתה לשלום".

חיילי מילואים בשטח כינוס חוף עזה, 12 באוקטובר 2023. ראובן קסטרו
חיילי מילואים בשטח כינוס חוף עזה, 12 באוקטובר 2023/ראובן קסטרו

בהודעה שהופצה אמש (יום ראשון, 31/12/23) מכריזים חיילי וחיילות מילואים על תחילתו של קמפיין רשתי חדש, בו הם קוראים לפוליטיקאים ומעצבי דעת קהל באולפני החדשות לעצור לחלוטין את השיסוי וההסתה - שמסכנות אותם ואת המדינה כולה - ולהתחיל לאחד.

כך הם כותבים: "אנו, החיילים שמוכנים להקריב הכל למען המולדת הקטנטונת שלנו, מתחננים רק לדבר אחד. העם שלנו, האנשים, האזרחים, חיילי המילואים בחזית, והמשפחות שלנו בבית- אנחנו מאוחדים. נלחמים שכם אל שכם. מחפים אחד על השני. ואפילו קוברים אחד את השני. והכל באהבה הדדית שאין לה גבול. אל תהרסו לנו את זה".

"לא חמאס, לא חיזבאללה, לא ג'יהאד, לא החותים ולא האיראנים מפחידים אותנו ולא מחלישים אותנו. מי כן? אולפני החדשות. ציוצי הפוליטיקאים והדלפות הקבינט. ההתנצחויות האינסופיות בטוויטר. אתם. אתם שמחלישים אותנו. את החומה שמגינה עליכם. אתם מסכנים אותנו בחורבן פנימי".

מחאת המילואימניקים: "פשוט סתמו ת'פה"

"בשנה האחרונה, הפוליטיקאים בקואליציה ובאופוזיציה, אולפני 11, 12, 13, 14, וכל הצייצנים משני הצדדים - הוכיחו לנו היטב שהם יודעים לקרוע את העם לחתיכות, לשסות אותנו אחד בשני, ולהוביל את המדינה למשבר חסר תקדים. פשוט נמאס. נמאס שהעם המדהים, המאוחד והעוצמתי שלנו נגרר אחרי "מעצבי דעת קהל" שקובעים שיח של שיסוי ופילוג, משל עדיין היינו ב-6 באוקטובר".

"שמים לזה סוף. לא ניתן להם לעשות לנו את זה שוב. אז שוב אנו יוצאים לפעילות למען שמירה על הפרויקט הציוני, וקוראים לכל אלו שהמילים שלהם יוצרות הד: אם אין לכם משהו מאחד להגיד: סתמו ת'פה. תפסיקו לברך אותנו לחזור הביתה בשלום. תנו לנו לחזור הביתה לשלום".

המילואימניקים מסכמים את ההודעה ומכריזים כי "בימים הקרובים אנו נצא בקמפיין רשת בו חיילי וחיילות מילואים, מכל קשת הדעות והדרגות, יצלמו את עצמם לסרטון קצר, בו הם מספרים על עצמם, ומבקשים מכל קשת מעצבי דעת הקהל להפיץ מסרים מאחדים - או לסתום ת'פה".

  • עוד באותו נושא:
  • חדשות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully