וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

48 קומות: מגדל היוקרה בתל אביב יוצא לדרך. מי הדוגמנית שרכשה בו דירה?

עודכן לאחרונה: 1.1.2024 / 14:46

לאחר שקיבל היתר, צפויות להתחיל בקרוב העבודות להקמת הפרויקט היוקרתי בפארק בבלי שבצפון תל אביב, הכולל מגדל בן 48 קומות עם בריכה, בר קוקטיילים וחדרי ישיבות. כמה עלתה הדירה שרכשה שלביה?

פרויקט H-master piece Bavli. קבוצת חג'ג',
פרויקט H-master piece Bavli/קבוצת חג'ג'

פרויקט היוקרה בצפון תל אביב יוצא לדרך: קבוצת חג'ג' מדווחת היום (ב') לבורסה על קבלת היתר בניה לפרויקט בבלי 3 שבמסגרתו יוקם מגדל בן 48 קומות ו-247 דירות. מדובר בפרויקט יוקרה שייקרא H-master piece Bavli, והוא ממוקם בפארק בבלי רחב ההיקף, הכולל שטחים ירוקים רבים בחלקה הצפוני של תל אביב.

לאחרונה פורסם כי השחקנית הישראלית והדוגמנית הבינלאומית, יעל שלביה, רכשה דירת פאר בפרויקט היוקרה. בדירה שרכשה שלביה יש בה 3 חדרים בגודל של כ-80 מטר ומרפסת של כ-10 מטר.

שלביה, שנבחרה בתחילת העשור לאשה היפה בעולם ברשימת TC CANDLER, תגור בקומה טובה באמצע, במגדל שיתנשא כאמור לגובה של 49 קומות. לפי הערכות בתעשייה, מחיר דירה שכזאת יכול להגיע גם ליותר מ-5 מיליון שקל.

ספא, בריכה ושירותים של בית מלון

הפרויקט, שלוקח צעד קדימה את סטנדרט המגורים המוכר, מבוסס על קונספט חדשני בתחום של עירוב חווית מגורים, בו המגורים הם למעשה נופש בבית מלון בסוג של חופשה בלתי נגמרת.

במגדל יזכו הדיירים ל-Facilities של מלון, ולאלמנטים חדשניים הבאים לידי ביטוי הן בעיצוב מוקפד והן בשירותים המתקדמים הניתנים לדיירים - ספא, בריכה חדר כושר, ג'ימבורי, חדרי ישיבות, בר קוקטיילים ושירותים של בית מלון. כך לדוגמה, המגבות כבר ימתינו לבעלי הדירות במתחם הבריכה וגם את הקפה והמאפה שלהם יוכלו הדיירים להזמין במתחם.

מיקום הפרויקט משלב את היתרונות של מגורים במרכזו של פארק ירוק ופסטורלי, ובסמיכות למבני ציבור ולשירותים קהילתיים קרובים וכן למרכז העיר ת"א, למוקדי בילוי ותרבות, ולמקומות מרכזיים בכלל זה - כיכר המדינה, פארק הירקון. גם הגישה לפרויקט נוחה במיוחד בזכות הקירבה לעורקי התחבורה הראשיים, ביניהם נתיבי איילון, דרך נמיר ותחבורה ציבורית מגוונת. זהו שילוב ייחודי המושך אליו זוגות ומשפחות, ששמות את איכות חייהן במרכז מבלי לוותר על קרבה ונגישות למקומות העבודה ולמרכזים העירוניים.

יעל שלביה. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
יעל שלביה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

תמיר אמר, מנכ"ל קבוצת חג'ג': "אנחנו פותחים את שנת 2024 בבשורה משמעותית, שמקדמת את האסטרטגיה של החברה להקים עוד 1000 יחידות דיור חדשות במיקומי יוקרה בעיר תל-אביב. בנוסף לפרוייקט H-master piece Bavli, אנו מתחילים בהקמת מגדלי איינשטיין, פרוייקט שד"ל ומתחם תל אביב-יפו הצעירה במתחם סהרון. יחד עם התכניות שלנו להרחיב את הבנייה במסגרת מיזמי התחדשות עירונית, נדע לתת מענה למגוון הביקושים הצפויים בשוק הנדל"ן".

אדריכל הפרויקט הוא משרד יסקי-מור-סיוון. צוות הפרויקט כולל מגוון מתכננים ויועצים, ביניהם מעצבת הפנים אירמה אורנשטיין, אשר אמונה על עיצוב השטחים הציבוריים בפרויקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully