וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחלה חדשה: פרויקט הבאוהאוס המפואר בכרמל יוצא לדרך

עודכן לאחרונה: 28.12.2023 / 18:06

הבוקר התקיים טקס הריסת הבניין הישן בשדרות הנדיב 15 בחיפה, המסמל את התחלת הבנייה של פרויקט הבאוהאוס המפואר בכרמל. הפרויקט של קבוצת מבנים וקבוצת שובל יכלול 6 קומות ו-15 יחידות דיור מפוארות מעל חניון תת קרקעי

פרויקט התחדשות עירונית - הנדיב 15 בחיפה. הדמיה: אולמרקט סטודיו,
פרויקט התחדשות עירונית - הנדיב 15 בחיפה/הדמיה: אולמרקט סטודיו

פרויקט הבאוהאוס היוקרתי בשדרות הנדיב 15 יוצא לדרך: קבוצת מבנים התחדשות עירונית וקבוצת שובל ערכו הבוקר (ה') טקס הריסת בניין מרגש בהשתתפות בעלי הדירות והרוכשים, מתכנני הפרויקט וחיפאים רבים. במסגרת הפרויקט החדש יבנה בניין בוטיק יוקרתי בן 6 קומות עם כ-15 יחידות דיור מעל חניון תת קרקעי.

דודו לינהרד, מבעלי הדירות שהשתתף בטקס, אמר: "הרגע הזה מרגש מאוד עבורנו ואני בטוח שרבים כאן מרגישים כמוני. בימים קשים לעם ישראל אנחנו מסתכלים על העתיד והטקס שמתקיים פה עכשיו הוא סמל לצמיחה. הזיכרונות והרגעים הקסומים מילדותינו נשארים איתנו בלבבות וממשיכים איתנו לעתיד. הקירות הישנים אמנם יהרסו, אבל הסיפור של הנדיב 15 ממשיך בבניין המדהים והמיוחד שייבנה כאן ואנחנו באמת מתרגשים ושמחים".

פרויקט התחדשות עירונית - הנדיב 15 בחיפה. יח"צ,
פרויקט התחדשות עירונית - הנדיב 15 בחיפה/יח"צ

ישי רוט, משנה למנכ"ל קבוצת שובל: "רגע הריסת הבניין לפני התחלת הבנייה הוא תמיד רגע מרגש עבורי. בימים אלו, התחלת הבניה ויצירת חיים היא ציונות ולכן האירוע שאנחנו מקיימים היום הוא מיוחד וחשוב. אנחנו גאים לבנות בשדרות הנדיב 15 פרויקט מגורים חדש, איכותי ומפואר. היום במיוחד, עם ישראל חי".

יוסי לחם, מנכ"ל משותף בקבוצת מבנים התחדשות עירונית: "האירוע היום הוא מסר של תקומה וחיים: הריסת הבניין הישן ברחוב הנדיב 15 שבמקומו נבנה עוד בניין חדש בישראל. ציינו את המאורע בטקס קטן וצנוע שבו הזכרנו את הנופלים, הפצועים והחטופים שלנו. מדינת ישראל הוקמה בדם ותחיה לנצח על חרבה. לא נפסיק ליצור, לגדול ובעתיד גם לשמוח כי עם חפץ חיים אנחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully