וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוספת של מאות דירות: פרויקט ההתחדשות בפתח תקווה מתרחב

עודכן לאחרונה: 27.12.2023 / 10:39

הועדה המחוזית לתכנון ובניה של מחוז מרכז החליטה להוסיף מאות יחידות דיור בפרויקט פינוי בינוי של קבוצת חג'ג' בשכונת עמישב בפתח תקווה, וכעת הוא יכלול הקמה של 736 יחידות דיור, על חשבון 213 קיימות

פרויקט פינו בינוי בשכונת עמישב בפתח תקווה. הדמיה: זית לב אדריכלים,
פרויקט פינו בינוי בשכונת עמישב בפתח תקווה/הדמיה: זית לב אדריכלים

הוועדה המחוזית לתכנון ולבניה של מחוז המרכז החליטה להוסיף עוד מאות יחידות דיור בפרויקט פינו בינוי בשכונת עמישב בפתח תקווה. זאת, על פי דיווח של קבוצת חג'ג' לבורסה, אשר חברת ההתחדשות העירונית שלה יוזמת את הפרויקט יחד עם חברת אסתר אברהם.

בדיווח לבורסה מציינת קבוצת חג'ג' כי התקבלה החלטת הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה של מחוז המרכז לאשר את הפקדת התב"ע בכפוף להתקיימות תנאים, בפרויקט בתחום הפינוי-בינוי בשכונת עמישב בפתח-תקווה.

עיקרי התב"ע בפרויקט כוללים הריסת 8 מבני מגורים קיימים (בהם 213 יחידות דיור קיימות) ובניית 5 בניינים, הכוללים 736 יחידות דיור, כ-4,200 מ"ר שטחי מסחר ומבני ציבור, באמצעות הליך פינוי-בינוי ואיחוד וחלוקה.

תמיר אמר, מנכ"ל קבוצת חג'ג', מסר: "ההחלטה הזאת תואמת את התוכניות שלנו להצמיח ולהרחיב משמעותית את ההתחדשות העירונית בקבוצה גם לערים נוספות מחוץ לתל-אביב, ושמה דגש על החשיבות לתחום זה בקבוצת חג'ג' ייזום נדל"ן. במקביל אנחנו מקדמים בנייה של עוד 1000 יחידות דיור חדשות באזורי הביקוש המרכזיים בתל-אביב כחלק מההיערכות לחזרת הביקושים בשוק הדיור כמו גם קידום פרויקטים נוספים בתחום ההתחדשות העירונית".

אלעד חג'ג', מנכ"ל התחדשות עירונית בקבוצה, מסר: "מדובר בצעד משמעותי מאוד עבורנו, והוא המשך ישיר לפרויקטים המוצלחים שבנינו באזור המרכז. בשבועות האחרונים עלינו על הקרקע בפרויקט ההתחדשות העירונית שלנו תל אביב-יפו הצעירה, ויחד עם פרויקטים נוספים בתכנון כמו בנתניה נעניק ללקוחות שלנו חווית מגורים חדשנית ומהנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully