וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפטר מהסרטים: היכן התארחו 400 לוחמים שיצאו להפוגה מהלחימה מעזה?

עודכן לאחרונה: 25.12.2023 / 12:44

400 לוחמי צה"ל שיצאו להפוגה מהלחימה בעזה נהנו מאפטר של 24 שעות במלון "תמרה" באשקלון, שכלל לינה, ארוחות ופינוקים נוספים, באדיבותה של חברת פרץ בוני הנגב. "המעט שנוכל לעשות עבורם"

400 לוחמים מעזה התארחו במלון תמרה באשקלון. פרץ בוני הנגב,
400 לוחמים מעזה התארחו במלון תמרה באשקלון/פרץ בוני הנגב

חברת פרץ בוני הנגב התגייסה מתחילת מלחמת חרבות ברזל לטובת מפוני עוטף עזה והדרום, מפוני קו העימות הצפוני וכן עבור חיילי ולוחמי צה"ל; במסגרת זו, אירחה החברה בסוף השבוע האחרון כ-400 חיילי צה"ל שיצאו להפוגה מהלחימה בעזה, בשיתוף מלון "תמרה" באשקלון, לזמן התרעננות ומנוחה. החיילים, שיצאו לאפטר של 24 שעות, נהנו מלינה, ארוחות ופינוקים במלון, וכן חולקו להם חולצות ממותגות.

מאז תחילת הלחימה רכשה חברת פרץ בוני הנגב עשרות אפודים קרמיים לחיילי יחידת מגלן בצה"ל, וכן ציוד אחר לחיילים, כמו מוצרי טואלטיקה וביגוד. בנוסף, הכשירה החברה כ-20 דירות בפרויקטים שלה במודיעין ובאר שבע לטובת שיכון המפונים, והקצתה עבורם את הדירות ללא כל עלות לתקופת המלחמה; החברה הקצתה גם שטח בקניון פרץ סנטר במגדל העמק והקימה מרכז תרומות עבור המפונים והחיילים, בו נאספות תרומות כמו מוצרי מזון, ביגוד ומוצרי צריכה בסיסיים אחרים. כמו כן, החברה אורזת את התרומות ומשנעת אותן ליעדים בהתאם לצורך.

400 לוחמים מעזה התארחו במלון תמרה באשקלון. פרץ בוני הנגב,
400 לוחמים מעזה התארחו במלון תמרה באשקלון/פרץ בוני הנגב

בחודשי המלחמה החברה ערכה אירועים מיוחדים למפונים בקניונים שלה. בקניון פרץ סנטר בדימונה החברה ארחה את משפחות העוטף להפנינג של אהבה ופעילויות ללא עלות, שכלל שלל פעילויות ופינוקים להורים ולילדים.

אלי ביתן, סמנכ"ל שיווק בחברת פרץ בוני הנגב, ציין כי "זו זכות גדולה עבור חברת פרץ בוני הנגב לתרום למפוני קווי העימות שעברו אירועים מטלטלים, ולחיילי צה"ל שנלחמים על הבית של כולנו. אנו רואים זאת כסוג של שליחות והמעט שנוכל לעשות עבורם. ביחד ננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully